Mai mult decât atât, această tendință se va accentua. Până în 2025, vom petrece online, în medie, cu zece ore mai mult pe săptămână, arată sursa citată. Această schimbare va mai reduce diferența dintre utilizatorii ocazionali și cei avansați, având în vedere că din ce în ce mai multe servicii online au devenit parte din viața noastră o dată cu pandemia.
Toate activitățile de rutină, cum ar fi școala, sănătatea și cumpărăturile, vor continua să fie gestionate online. Utilizatorii de tehnologie vor gestiona, în medie, 2,5 servicii în plus.
1 din 2 consumatori speră să utilizeze mijloacele de învățare online pentru a se perfecționa, mai mult de jumătate dintre ei cred că activitățile lor recreative vor avea loc tot în mediul online, iar mai bine de o treime – vor face cumpărăturile uzuale online, relevă studiul.
Vom pune mai mult preț pe timpul liber
În schimb, consumatorii vor pune mai mult preț pe timpul lor liber pentru a călători, precum și pentru a petrece mai mult timp cu prietenii și familia. Pentru că vor avea mai mult timp liber la dispoziție, 67% dintre respondenți susțin că le-ar plăcea ca în viitor să călătorească mai mult.
Doar 1 din 3 respondenți este dispus să renunțe la zborul cu avionul pentru a pleca în vacanțe, deși jumătate din consumatori sunt îngrijorați de schimbările climatice produse de mijloacele de deplasare poluante.
64% dintre consumatorii de tehnologie se așteaptă la creșterea nivelului de stres în societate. Mai mult de 3 din 5 respondenți spun că va fi necesar să jongleze cu mai multe locuri de muncă pentru a avea venituri decente, ia 7 din 10 se așteaptă să ducă o viață mai sănătoasă, mai spune studiul citat, reprezentativ pentru 2,3 miliarde de consumatori din 31 de țări, potrivit sursei citate.