Vizualurile vor fi scoase treptat, însă celelalte ilustrații din campania „Mulțumim medicilor” desfășurată de McCann vor rămâne, a precizat Dobre.
„Am luat decizia să eliminăm treptat panourile cu vizualuri care se apropie de universul religios.
Nu pentru că ne impune cineva. Suntem mândri de ele. Au o intenție care trebuie respectată și apreciată. Dar vrem să focusăm conversația pe mesajul pozitiv al campaniei și considerăm că această decizie o să ajute.
Cătălin Dobre, CCO McCann:
”Misiunea inițiativei stă în picioare. Celelalte zeci de vizualuri or să decoreze orașele în continuare. Și o să vedem această inițiativă implementată în toată Europa”, a declarat Cătălin Dobre, CCO McCann, pentru Paginademedia.ro.
Decizia companiei de a scoate ilustrațiile de pe panourile stradale vine după ce Primăria Capitalei a cerut expres acest lucru. Municipalitatea a spus că vizualurile ar trebui înlocuite cu „imagini care să aducă un omagiu medicilor-eroi fără să lezeze credința trecătorilor”.
Desenele care prezintă medici în posturi de sfinți fac parte dintr-o campanie amplă desfășurată de agenția de publicitate McCann România, campanie preluată și de birourile McCann din Europa, prin care agenția vrea să le mulțumească medicilor pentru eforturilor lor din ultima perioadă.
Ilustrațiile Wandei Hutira au creat controverse în spațiul public, iar Biserica Ortodoxă Română acuză o „maltratare vizuală a iconografiei creștine” și un „demers blasfemiator”.
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea