„Numărul mediu de maşini parcate zilnic în Park and Ride – ul de la Străuleşti este de 19 maşini. Pe măsură ce numărul maşinilor parcate în loc nepermis, în zonă, se va diminua, gradul de ocupare al parcării va creşte semnificativ, având în vedere faptul că Park and Ride-ul de la Străuleşti reprezintă o soluţie unică în Bucureşti care oferă siguranţă şi confort posesorilor de autoturisme la un preţ extrem de avantajos, faţă de preţul pieţei”, scrie într-un comunicat al Metrorex, potrivit Mediafax.
Metrorex arată că cei de vină pentru această situație sunt șoferii care nu vor să parcheze în terminal, ei lăsând mașinile pe străduțele de lângă parcare. Totuși, potrivit sursei citate, numărul mașinilor aflate pe străduțele de lângă terminal nu este foarte mare (15 – 20 de mașini).
Compania de metrou afirmă că cei care aleg să își lase mașinile în afara terminalului o fac pentru a nu plăti taxa de un leu pe oră.
Construcția Depoului și Terminalului Multimodal Străulești a costat 365 de milioane de lei cu TVA, iar în preț au intrat și amenajările de suprafață. Parcarea are o înălțime de trei etaje plus parter, iar aceasta poate cuprinde 660 de mașini. De asemenea, în complexul terminalului mai există o sală de așteptare pentru călătorii transportului public și o autogară cu 11 locuri de parcare.
De asemenea, construcția mai are lifturi de acces în parcajul suprateran, precum și acces direct către stația de metrou Străulești.
CITEȘTE ȘI: Doctorul împins de sărăcie să servească la mese! Povestea tristă a unui medic care a fugit din Venezuela
FOTO: VLAD CHIREA / LIBERTATEA
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro