Parchetul Curtii de Apel Bucuresti a anulat ultima expertiza care il incrimina pe Mihai Mitoseru, rezultand ca acesta nu se afla la volanul masinii si deci nu se face vinovat de moartea iubitei sale.
In ziua de 2 iulie a anului 2000, Mihai Mitoseru si logodnica sa Cristina Duca se intorceau de pe litoral. Pe raza judetului Calarasi, in comuna Dragos Voda, Matizul in care se aflau s-a rasturnat de mai multe ori, iar fata a murit. Mihai a fost scos din fiarele contorsionate si transportat de cetateni la Spitalul Judetean din Lehliu. De aici a fost preluat de parinti, cu ajutorul unui elicopter pus la dispozitie de Vasile Stanga si adus la Spitalul Universitar Bucuresti. Cristina a fost gasita la distanta de cativa metri de masina, grav ranita, dar in drum spre spital a murit. Atunci, s-a afirmat ca la volan s-ar fi aflat Mihai si se grabea sa ajunga in Bucuresti pentru a se pregati de emisiune. Pe moment, surse din politie, cei care s-au deplasat la locul accidentului, au spus ca masina circula cu viteza mare, iar cand a intrat in curba, nu a mai putut fi controlata, ceea ce a dus la rasturnarea in terasament de cel putin 3 ori. Acelasi lucru a fost sustinut si de tatal Cristinei, Stefan Duca, care, dupa ce Politia a anuntat ca la volan se afla fata, a pornit o ancheta pe cont propriu. „Matizul s-a rostogolit de doua ori pe partea ei, pe dreapta. Pe usa din dreapta spate a iesit si s-a tarat 25 de metri. El a fost scos imediat din masina si dus la spital pe un drum mai scurt. Apoi la Bucuresti cu elicopterul pus la dispozitie de Stanga. Nu cred ca ea conducea. Ii era frica de viteza. Cred ca a atipit pentru ca altfel l-ar fi temperat. El, neexperimentat, cred ca s-a pierdut in acele momente.”
Toate acuzatiile care i-au fost aduse atunci lui Mihai au fost negate de acesta. La inceput a fost un adevarat razboi verbal intre tatal si iubitul Cristinei, care mai apoi a continuat in salile tribunalului. Mihai a declarat inca de la inceputul anchetei ca nu se afla la volan, ci pe bancheta din spate. Dosarul a pornit cu expertizele medico-legale si tehnice. Multe la numar. Unele au stabilit ca la volan era Mitoseru, altele ca masina era condusa de Cristina. Politia si Parchetul din Calarasi au tot adunat probe vreme de un an. Apoi, din cauza multor inadvertente, dosarul a fost adus la Bucuresti si preluat de Parchetul Curtii de Apel. Avocatul Catalin Dancu ne-a declarat ca Mitoseru „a fost scos din cauza, urmand a se efectua de la inceput acele acte de urmarire penala ca sa descopere si sa stabileasca cauzele si eventual vinovatul de producerea accidentului”.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!