Pasagerii ar fi trebuit să plece sâmbătă, la ora locală 09.00 de pe aeroportul din Beauvais din Paris cu destinaţia Otopeni. Însă, compania aeriană care ar fi trebuit să efectueze cursa Paris-București, Wizz Air, a amânat decolarea cu 24 de ore, ceea ce a dus nemulţumirea oamenilor, informează Observator TV.

Pasagerii susţin că au primit fiecare doar un voucher de 4 euro, pentru cele 24 de ore de aşteptare, şi nu au avut cazare. Ei spun că cei 4 euro pe care i-au primit nu ajung nici măcar pentru apă.

Mai mult, nemulţumirea pasagerilor a crescut când şi decolarea programată pentru duminică, tot la ora 09.00, nu a putut fi confirmată.

Reacţia companiei aeriene Wizz Air

Compania a transmis că „Zborul Wizz Air W63052 de la Paris Beauvais la Bucuresti, din 1 septembrie, a fost reprogramat pentru maine, 2 septembrie, din cauza unei inspectii tehnice neplanificate. Inainte de decolare echipajul a depistat un mesaj de atentionare si a decis intoarcerea la pozitie.  Din cauza lipsei de echipament necesar la fata locului inspectia va dura mai mult timp si, in consecinta, zborul a trebui sa fie reprogramat”.

De asemenea, compania a precizat că „pasagerii sunt tratati conform regulamentelor Europene si vor primi vouchere pentru alimente si apa, flyere cu drepturile lor, iar cei care au nevoie, cazare”.

Recent, Wizz Air a nunțat că își schimbă politica de bagaje. Ce trebuie să știe pasagerii.

În luna mai, a avut loc și o înșelăciune în numele Wizz Air, cu bilete la prețul de 1 euro.


Citește și: Dragnea: „Am auzit că există un protocol între DNA și TVR 1”. Un răspuns al TVR din 22 august îl contrazice


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News