Este al doilea incident de acest fel în ultima lună, iar printre pasagerii afectați din mai multe țări se află și aproximativ 40 de persoane care au călătorit la Iași, cu o cursă Blue Air. Cauza întârzierii sosirii bagajelor a fost defectarea sistemului de sortare de pe Aeroportul Zaventem, care a survenit sâmbătă, 3 iulie, arată ziaruldeiasi.ro.

„Depunem toate eforturile pentru ca toţi pasagerii cursei
Bruxelles-Iaşi să reintre în posesia bagajelor. O parte dintre ei
le-au primit deja“, a declarat marți Ana Zidărescu, purtătoarea
de cuvânt a companiei Blue Air.

Sâmbătă dimineaţă, o defecţiune majoră la sistemul de
sortare a bagajelor de pe Aeroportul Zaventem din Bruxelles a blocat
încărcarea şi descărcarea bagajelor de cală pentru mai multe
zboruri. În intervalul în care benzile nu au funcţionat era
programată şi cursa spre Iaşi – care a ajuns la destinaţie
conform orarului de zbor, dar fără bagajele călătorilor predate
pentru cală. Dintre pasageri, aproximativ 40 au constatat la
coborâre că nu le-au venit valizele, ceilalţi având doar bagaje
de mână.

Presa belgiană a consemnat incidentul, remarcând că este al
treilea de acest fel de la începutul verii. Primul blocaj a fost pe
27 iunie, când au fost afectaţi în jur de 1400 de călători, iar
al doilea, sâmbătă, 13 iulie, când aproximativ 10.000 de bagaje
au rămas pe aeroportul din capitala Belgiei. Al treilea incident a
fost cel din 3 august.

Aeroportul Zaventem a afişat pe pagina sa de internet un mesaj în care îşi cere scuze pentru situaţia creată şi în care oferă „sorry-voucher“-e în valoare de 50 de euro celor afectaţi, vouchere care vor putea fi folosite în incinta aerogării belgiene.

Sursa foto: Wikipedia

 
 

Urmărește-ne pe Google News