Astfel, ar putea evita să fie aproape de eventualele reprize de plâns ale celor mici, mai ales în timpul zborurilor lungi, scrie The Guardian.
Cum funcționează aplicația Japan Airlines
În momentul în care pasagerii cu copii mici, cu vârste între 8 zile și 2 ani, rezervă locurile, un simbol special apare imediat pe planul scaunelor, alertând ceilalți pasageri care urmează să își aleagă locurile.
Totuși, JAL precizează că acest nou instrument nu garantează 100% faptul că pasagerii sunt scutiți de plânsetele unui copil mic, pentru că simbolul nu apare în anumite condiții.
De exemplu, dacă pasagerii își rezervă locurile printr-o terță persoană, dacă fac parte dintr-un grup organizat sau dacă există o schimbare de aeronavă de ultim moment.
Decizia Japan Airlines a provocat controverse
Această decizie a companiei aeriene japoneze nu a primit susținerea totală din partea pasagerilor, comentariile fiind împărțite pe rețelele de socializare.
Dacă unii sunt bucuroși, la gândul că ar putea avea un zbor liniștit, alții fac apel la toleranță față de această situație des întâlnită în timpul călătoriilor cu avionul.
„Mulțumesc pentru faptul că mă anunți unde au de gând copiii să urle în timpul unui zbor de 13 ore. Acest lucru ar trebui să fie obligatoriu”
Mesaj de susținere al unui om de afaceri pentru JAL, pe Twitter:
„Sunt copii, așa cum am fost toți. Trebuie să învățăm să fim toleranți, altfel vom începe să alcătuim planuri de locuri speciale pentru cei care respiră pe gură, pentru bețivi și poate pentru multe alte lucruri”
Apelul la toleranță al unui utilizator, pe o rețea de socializare: