Aeronava de tipul Dreamliner nu a putut decola timp de zece ore, deși pasagerii erau îmbarcați deja, din cauza unei pompe hidraulice defecte. Printr-un anunţ de la microfonul cabinei, un reprezentant al companiei le-a cerut pasagerilor să facă o colectă şi să strângă bani pentru a achiziţiona piesa defectă.
Suma necesară a fost adunată de la patru pasageri, care au răspuns pozitiv apelului companiei.
„Într-un final, suma necesară a fost colectată, dar banii au fost returnaţi celor patru pasageri la sosirea avionului la Varşovia”, a declarat unul dintre călătorii de la bord.
Pentru a atenua incidentul, compania LOT a oferit celor patru generoşi donatori bilete gratuite, dar nu se menţionează la câte zboruri.
Operatorul de transport aerian şi-a cerut scuze pentru greşeala comisă de angajatul său, care a luat o “decizie proastă”, fără să-şi consulte superiorii, adăugând că „vor fi trase consecinţe”.
„Nicio circumstanţă nu justifică o astfel de colectă de bani”, a spus un reprezentant oficial al LOT.
La rândul său, angajatul companiei aeriene naţionale poloneze a explicat că, pur şi simplu, a dorit să scurteze aşteptarea foarte îndelungată a pasagerilor, scrie Agerpres.