Potrivit contractului, cu o valoare a propunerii financiare de 169.508.442,60 lei, fără TVA (echivalentul a 35,5 milioane euro, fără TVA), durata de realizare a acestui proiect este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Garanția pentru execuția lucrărilor, ofertată de ITINERA SPA, este de 10 ani.
Procesul de semnare a contractului va putea fi inițiat doar după expirarea perioadei legale de 10 zile de la transmitera comunicărilor privind rezultatul procedurii, în care pot fi depuse contestații.
În situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva noului rezultat al procedurii, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora.
Nodul rutier Centura București – Drumul Național 4 (DN4), București-Oltenita, va fi unul denivelat și presupune amenajarea unui sens giratoriu ovoid suspendat, care va fluidiza fluxurile de trafic din zonă, inclusiv traficul feroviar.
Traseul amenajarii nodului rutier se desfășoară între km 29+500 și km 33+190, pe actuala centură a Capitalei.
Pe direcția București, nodul rutier va avea un sector de aproximativ 800 m și pe direcția Oltenița un sector de 650 m, iar ambele sectoare vor încheia în sensuri giratorii.
Strabag va construi Pasajul Mogoșoaia de pe Centura Capitalei. Află când va fi gata și cât costă!
- CAMERA ASCUNSĂ | Lucrările la Pasajul Domneşti „au început” cu o amânare: „Toată iarna n-au făcut absolut nimic!”
- Replica unui oficial CNAIR către românii nemulțumiți de lipsa șoselelor: „Mai luați și trenul!”
- Autostrăzile „Moldovei” | Ce promisiuni au făcut reprezentaţii CNAIR
FOTO – Observator TV
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro