Explicațiile lui Marius Coaje vin în contextul în care un camion a rămas blocat în această dimineață, după ce a rupt limitatorul pentru înălțimea maximă, care arată 3,5 metri. De altfel, în primele două zile de la inaugurarea pasajului, alte două TIR-uri au acroșat indicatorul de la intrare.
Reprezentantul Primăriei Sectorului 4 a explicat însă că Pasajul Unirii respectă normele legale și nu a fost micșorat după reabilitare.
„TIR-urile n-au intrat niciodată prin Pasajul Unirii și nici acum nu circulă. Autotrenul de azi avea undeva la 4 metri 20 înălțime iar pasajul are undeva la 3,90, deci niciodată n-avea cum să intre în acest pasaj”, a spus Marius Coaje.
Pasajul Unirii a fost redeschis duminică, 4 septembrie, după două luni și jumătate de lucrări. Înainte să fie redat circulației, Marius Coaje a spus că s-au făcut teste inclusiv cu autobuzele Societății de Transport București.
„Am introdus cel mai mare și cel mai înalt și mai lung autobuz de la STB, intră fără nicio problemă”, a mai spus acesta.
Reabilitatea Pasajului Unirii a costat aproximativ 12 milioane de euro, inclusiv TVA. Este vorba doar de prima etapă a lucrărilor, care vor continua cu planșeul Unirii, care trebuie consolidat.
Primarul sectorului 4, Daniel Băluță, a spus că timpul estimat pentru finalizarea lucrării este „undeva în a doua jumătate a anului 2024”.
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro