Modelele ARO rămân adevăraţi pionieri off-road din punctul de vedere al potenţialului tehnic chiar şi în era sistemelor de tracţiune integrală de ultimă generaţie. Ne demonstrează acest lucru pasionaţii modelelor fostului constructor român, care s-au întâlnit la mijlocul lunii septembrie pentru a aborda una dintre cele mai interesante încercări la care poate fi supusă o maşină, trecerea peste cea mai înaltă şosea din România: Transalpina (cunoscută şi sub numele de Drumul Regelui).
Au răspuns „prezent” la provocarea celui mai important forum al pasionaţilor mărcii, ARO Club România, nu mai puţin de 16 automobile: 15 ARO şi un Land Rover Freelander. În caravană au fost prezente modele precum ARO 320 camionetă, ARO 242, ARO 243, ARO 244, ARO 10 Spartana decapotabil, ARO 10.4, ARO 10.9 sau ARO 11.4, toate maşinile purtând drapelul naţional şi însemnele clubului şi atrăgând privirile locuitorilor din oraşele şi satele parcurse.
„Scopul acestei întâlniri anuale – precum şi al întâlnirilor săptămânale din Bucureşti, din fiecare joi, în faţa parcului Carol – este popularizarea la nivel naţional a acestui model, ale cărui performanţe au fost practic uitate, salvarea de la dispariţie a mărcii, precum şi extinderea numărului de membri şi de modele aparţinând clubului nostru”, spune George Vilău, preşedintele ARO Club România.
Sursa foto – Automarket.ro