Aplicația “Taxi -Apa Nova”: în 7 minute sosește o echipă de intervenție
Atât patrula Apa Nova cât și aplicația “Taxi” sunt coordonate dintr-un centru de comandă, totul fiind monotorizat on-line. Aplicația “Taxi” face ca în momentul când există o solicitare sau reclamație de la un client, să se transmită în timp real o comandă către cea mai apropiată echipă de teren, care să meargă la locul respectiv. “Am ajuns chiar la performanța să sosim în 7 minute de la solicitarea clientului la locul unde trebuia să intervenim”, ne-a mai spus directorul gerenal adjunct al Apa Nova București.
Poți plăți factura sau monitoriza consumul de apă de pe telefonul mobil
În prezent, Apa Nova București lucrează la o aplicație pentru telefon, care poate fi descărcată de pe Google Play sau App Store. “Aplicația pentru telefon a venit tot în ideea de a facilita accesul la serviciile noastre. Pe lângă plăți, cu ajutorul acestei aplicații, clientul ne poate pune diverse întrebpri sau poate să sesizeze ceva în legătura cu serviciile oferite de Apa Nova”, a mai spus Mihai Savin. Clientul poate să-și monitorizeze consumul de apă, acolo unde sunt montate contoare inteligente, poate să vadă în timp real consumul de apă, poate să-și verifice soldul și își poate plăti facturile, dar poate plăti și facturile pentru o rudă sau un prieten.
La începutul acestei săptămâni, Apa Nova București a deschis un nou Centru de Relații Clienți.
CITEȘTE ȘI:
EXCLUSIV | Document oficial: Bucureştiul va rămâne fără apă caldă şi căldură în cel mult 5 ani
VIDEO EXCLUSIV / Succesul nu l-a schimbat pe Marcel Iureș: “Nu cred că știu să stau degeaba sau să «să mă sparg în figuri»!”
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!