Astfel, Compania Națională de Administrare A Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță, prin intermediul unui comunicat, că a fost deschisă circulația la patru benzi și pe pasajul care tranzitează apeductele Apa Nova, poziționat la km 57+740 al Centurii de Nord-Vest a Capitalei.
Lucrările, care s-au încheiat vineri, se adaugă sectorului de 7,5 km, cuprins între km 55+465 (intersecţia dintre Centura Bucureştiului cu A1) și km 63+400, care a fost deschis la patru benzi, în urmă cu aproximativ două luni. Problema e că o mașină a rămas blocată în beton, la puțin timp de la inaugurare.
Lucrările de acum fac parte din contractul de modernizare a Centurii rutiere a Municipiului Bucureşti, între A1- DN7 și se ridică la o valoare de 106,6 milioane lei, fără TVA.
Lucrările pe acest sector, care au început în urmă cu patru ani, în luna mai a anului 2013, au fost accelerate anul acesta, după ce au stagnat mult timp.
În prima parte a acestui an, CNAIR a scos la licitație și proiectul de modernizare la patru benzi a sectorului DN2 -A2, aflat în Nord-Estul Centurii Capitalei, contract pentru care ofertele se află în faza de evaluare.
Compania de drumuri preconizează că lucrările se vor încheia la sfârșitul anului 2019, astfel încât circulația pe patru benzi să se poată desfășura pe întreaga Centură de Nord a Bucureștiului.
Și, deși nici măcar cea veche nu e modernizată complet, autoritățile se gândesc deja la o nouă Centură a Capitalei. Autostrada A0 Sud București va lega A1 de A2 și ar putea fi gata în 4 ani. Ar putea…
FOTO: mt.gov.ro
CITEȘTE ȘI… EXCLUSIV. Povești savuroase din copilăria Irinei Loghin: «Am început școala tunsă la chelie, că aveam păduchi»