UPDATE: După informațiile apărute în presă, Poșta Română a reacționat printr-un comunicat.
Compania Naţională Poşta Română informează că, începând de astăzi, clienţii care au ales să li se livreze coletele la o altă adresă decât cea de domiciliu, vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid
De asemenea, în comunicat se mai precizează:
Departamentul comunicare a luat legătura cu clientul respectiv şi l-a asigurat de identificarea şi rezolvarea rapidă a problemei, lucru care la numai o zi după întâmplare, s-a şi produs.
Problema nu este singulară şi derivă din interpretarea zeloasă a unei norme vechi de 40 de ani. Începând de astăzi, această prevedere nu mai există, în Poşta Română, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei şi a unei analize corecte făcute de grupul de lucru mandatat să actualizeze instrucţiunile şi normele de lucru ale Poştei Române.
‘La Poşta Română trebuie să schimbăm, în primul rând, mentalităţi. Se lucrează cu norme învechite. De aceea, încă din primele zile, în calitate de Director General, am dispus analizarea şi actualizarea acestor norme. Confortul clienţilor, timpul redus de aşteptare şi respectul faţă de aceştia sunt priorităţi ale Poştei Române, a declarat Elena Petraşcu, Director General al Poştei Române.
Mihai Ungureanu, un bărbat din Târgu-Mureș, a postat pe pagina de Facebook o fotografie cu adeverința pe care Poșta Română i-a solicitat-o în vederea eliberării unui colet comandat pe adresa de la muncă.
Bărbatul a redactat cererea pe măsura practicilor birocratice ale instituției. Alături de imaginea postat pe rețeaua de socializare, Mihai a comentat: „La poștă nu vor să-mi elibereze coletul comandat fără adeverință de la locul de muncă pentru că am pus livrarea la birou, nu la adresa de domiciliu. Le-am dus adeverința asta”.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!