Campania se derulează pe principalele canale TV şi în presa scrisă şi, potrivit reprezentanţilor agenţiei, după primele două săptămâni de la lansare a generat acoperire media pe principalele canale de ştiri şi în 18 cotidiane naţionale. Platforma de comunicare mai include şi broşuri, care prezintă în formă scrisă documentarul, ce vor fi distribuite de voluntarii români în principalele oraşe din Italia, un stand intitulat „Casa Romania”, care va fi expus în Milano şi Roma la sfârşitul lunilor octombrie şi, respectiv, noiembrie cu scopul de a oferi posibilitatea experimentării mediului românesc contemporan, dar şi un site special dedicat campaniei.
Din totalul de 4.234.487 de euro, trei milioane de euro au fost alocaţi cumpărării spaţiilor media, 400.000 de euro – proiectului „Casa România”, 200.000 de euro – sponsorizării unui campionat de Formula 1, 50.000 – site-ului campaniei, diferenţa reprezentând costurile administrative şi cele de creaţie, au spus reprezentanţii agenţiei Playteam.