„M-am uitat la pachet şi am zis: ‘peştii nu vin niciodată ambalaţi aşa’”, a declarat Mark Arabia, propietarul pet shop-ului. Vrând să vadă ce se află în noul ambalaj, Mark a descoperit cadavrul unui bărbat.

Trupul neînsufleţit era al unui om în vârstă de 65 de ani din San Diego, bolnav de Alzheimer.

În urma investigaţiilor, autorităţile au descoperit că personalul aeroportului încurcase cadavrul ce trebuia să ajungă la un laborator din Pennsylvania, cu peştii lui Mark.  

Proprietarul magazinului de animale şi-a arătat indignarea faţă de greşeala personalului implicat în această problemă. „Este ingrozitor. Cum poţi să faci o astfel de încurcătură.”

”Deci acesta este modul în care cadavrele sunt transportate prin aeroport. Dacă era vorba de un membru al familiei mele, eram devastat”, a adăugat bărbatul.

Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!
 

Urmărește-ne pe Google News