Această tranziţie a muncii de la birou sau de pe teren la munca de acasă a făcut ca în timp ce un segment de companii, precum cele aeriene, să înregistreze pierderi însemnate, altele, aşa cum este Zoom Communications, să aibă câştiguri uriaşe.
Începând cu 15 mai 2020, capitalizarea de piaţă a Zoom a crescut până la 48,8 miliarde de dolari, deşi anul trecut a avut venituri de doar 623 milioane de dolari.
Analiştii din industrie spun că platforma Zoom a devenit atractivă pentru companiile care îşi trimit oamenii să lucreze de acasă deoarece are o interfaţă uşor de utilizat şi o capacitate de a suporta până la 100 de participanţi simultan într-o conferinţă.
Aplicaţia s-a dovedit a fi extrem de utilă şi în rândul profesorilor care au ţinut lecţii online.
Numărul persoanelor care participă la conferinţe pe Zoom a crescut de la 10 milioane în decembrie 2019 la 300 de milioane în aprilie 2020.
La polul opus se află industria aeriană, care a suferit o scădere drastică din cauza restricţiilor internaţionale şi a închiderii majorităţii aeroporturilor.
Cele mai mari şapte companii aeriene din lume, raportat la veniturile înregistrate, au scăzut în valoare totală cu 62% de la sfârşitul lunii ianuarie.