Asta au fost forma şi conţinutul discursului său în Parlament, la votarea unei comisii care să-i analizeze cheltuirea banului public, vreo 3 milioane de euro, în acţiuni de promovare turistică.
Ca şi în cazul Ridzi – în contextul în care Băsescu şi Boc cer darea afară, din constrângeri bugetare, a încă 265.000 de oameni – presa a demonstrat deja că şi afacerea Udrea a consumat sume exagerate, chiar suspecte, pentru acţiuni publicitare şi manifestări în care imaginea ministresei a ocupat un loc nejustificat. Aş adăuga că rostul unui minister, în economia de piaţă, e să stabilească strategia în domeniu. Publicitatea s-ar cuveni a fi suportată de beneficiarii ei – patronii de firme turistice, hotelierii, autorităţile locale – iar nu de Bugetul statului.
Contraatacând, Elena Udrea, care a transferat subalternilor semnătura pe documentele “delicate”, n-a dat explicaţii logice. A ţâpurit în schimb că la alte ministere (Agricultură, Mediu, Muncă) mâncarea de fonduri e dublă, chiar triplă. Vom ajunge să vedem majoritatea miniştrilor pe la DNA? Sau, Doamne fereşte!, ţinând şedinţe la Jilava? Patronează Boc, cum zicea un parlamentar, un “jaf naţional”?!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro