Trei dintre picioarele podului sunt afectate de ploile abundente din ultima perioadă, după ce şuvoaiele de pe râul Prahova au erodat pragul de fund în jurul picioarelor podului, scrie Bună Ziua Brașov.
Săptămâna trecută, reprezentanți din cadrul CFR și ai Primăriei Poiana Câmpina au inspectat podul feroviar și au constatat, într-un proces verbal, degradările apărute la pragul de fund (lucrările realizate pentru regularizarea albiei râului) şi la placa din beton armat aferentă picioarelor podului situate în albia râului Prahova, conform Câmpina TV.
După cum reiese din procesul verbal de calamitate, până la executarea unor lucrări definitive la infrastructura afectată, CFR va efectua lucrări provizorii de punere în siguranţă prin descărcarea în albia râului Prahova, în amonte şi aval de picioarele 6, 7 şi 8, a minim 1.500 traverse din beton care să protejeze fundaţia şi să nu permită erodarea şi mai pronunţată a albiei la creşterea vitezei apei, în urma ploilor torenţiale.
Podul feroviar de la Bobolia a fost construit în anul 1909, pe vremea Regelui Carol I şi a fost reabilitat în urmă cu aproape zece ani.
La sfârșitul lunii iunie, un pod peste calea ferată s-a prăbușit din cauza inundațiilor în Budila, județul Brașov. Este vorba despre un pod de cale ferată care trece peste râul Tărlung. Apele râului au rupt podul, iar calea ferată este impracticabilă. Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, spune despre podul de cale ferată distrus de o viitură în județul Brașov, că acel sector de cale ferată făcea parte dintr-o zonă neinteroperabilă. Podul era sub monitorizare, iar traversarea trenului s-a făcut cu pilotaj și apoi, după trecerea acestei garnituri, au fost instituite măsuri de restricționare a traficului.
sursă foto: bzb.ro
Citește și Șoferul mașinii cu număr anti-PSD a rămas fără permis de conducere și plăcuțe. Ambasada Suediei anunțase că plăcuţele sunt legale şi în România
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro