Abia a fost terminata ca a si primit reclamatii. Zeci de soferi bucuresteni s-au plans ca jumatatea podului Grant de pe tronsonul Turda – Crangasi, deschisa circulatiei in urma cu doua saptamani, este un dezastru total. Denivelarile si valurile carosabilului fac masinile sa trepideze, insa cel mai dureros pare sa fie pentru biciclisti. Autoritatile locale promit ca situatiua se va remedia

“Cel mai rau este chiar pe margine, pe unde trebuie sa circulam cu bicicleta, intrucat acolo este adunata zgura si pietrisul”, se revolta Florin Popescu, un biciclist nevoit sa simta zilnic, pe pielea sa, fiecare cuta a carosabilului. La fel de nemultumiti sunt soferii, care spun ca daca strada ar fi libera, cu mai mult de 50 km/ora oricum nu ar putea circula. Majoritatea bucurestenilor se gandesc insa, optimisti, ca lucrarea este doar neterminata. “Sigur nu va ramane asa, sunt convinsa ca vor mai pune un strat de asfalt, ca sa-l niveleze”, isi da cu parerea Nguyen Quynh Hoa, o vietnameza ce abia trecuse pe podul Grant. Insa constructorii si reprezentantii Municipalitatii ii contrazic – asfaltul va ramane asa, se va mai umbla doar la rosturile de dilatatie ale podului.

Investitie de 8,4 milioane euro

”Denivelarile s-au produs in zona acestor rosturi, iar ele vor fi schimbate. Acum, acolo este doar un provizorat facut de constructor”, da asigurari directorul Directiei Transporturi, Drumuri si Sistematizarea Circulatiei, Gheorghe Udriste. Schimbarea rosturilor de dilatatie se va produce, probabil, dupa terminarea lucrarilor de reabilitare ale tronsonului Crangasi-Turda. Aceasta inseamna ca asfaltul proaspat turnat,  de 300 de miliarde de lei vechi (8,4 milioane euro), va fi iar zdrobit cu ciocanele pneumatice.

”Pe la jumatatea podului, la inceperea pasarelei, se simt cel mai tare aceste denivelari. Drumul e o catastrofa. Imi e mila de masina mea. Dacia asta Papuc este masina la care tin ca la ochii din cap si, cum sunt nevoit sa trec pe pod chiar de cateva ori pe zi, i-am distrus suspensia, rulmentii, bucsele”, spune cu necaz Ion Ghinea (foto), de meserie sofer.

 
 

Urmărește-ne pe Google News