„Am promis că pe 31 martie dăm drumul la circulaţia pe acest sens, ne-am ţinut de cuvânt. Mulţumesc Administraţiei Străzilor şi constructorului! În plus, dăm drumul şi pe bretelele de acces şi am dat drumul deja pe cele două linii de tramvai, deci, din punctul de vedere al traficului nu mai există restricţii”, a afirmat primarul general, Nicușor Dan, într-o conferință de presă, potrivit news.ro.
Lucrările au costat în total 54 de milioane de lei, au fost facturate lucrări de aproape 27 de milioane de lei şi au fost achitate 13 milioane de lei. Pentru restul, sumele au fost prinse în buget, a adăugat Nicuşor Dan.
Edilul a mai afirmat că firma care realizează modernizarea Podului Grant mai are de făcut lucrări la structura de rezistenţă, care, a susținut Nicușor Dan, nu vor afecta circulaţia mașinilor. Lucrările se vor încheia în august 2024, cu un an mai devreme decât termenul prevăzut în contract.
Timp de aproape 6 luni, în perioada octombrie 2023-martie 2024, Podul Grant a fost parțial închis pentru lucrări de consolidare. Circulația mașinilor a fost interzisă pe sensul de mers dinspre Calea Crângași către strada Turda. Podul, pe care circulă mașini și tramvaiul 41, a fost inaugurat în 1981 și a mai fost reabilitat în urmă cu 17 ani. Vechiul pod, inaugurat în 1909, a fost demolat în anii 80, dar pilonii vechi există și astăzi.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro