„Până acum, s-a finalizat partea de frezare a asfaltului și au fost realizate testele de rezistență a plăcii de beton. S-au efectuat două probe – una a fost în parametri, cealaltă nu – sub hidroizolaţie nu s-a găsit structura de beton, ci s-a găsit o improvizaţie, un strat de ciment de cinci centimetri care nu este suficient de bun pentru a asigura o aderenţă perfectă”, a transmis Nicușor Dan pe Facebook.

El a menționat că trebuie lucrări suplimentare, mai precis turnarea unei noi suprafețe de beton înainte de realizarea unei noi hidroizolații. „Așadar, lucrările de reabilitare și consolidare erau mai mult decât necesare, pentru a evita riscul unor accidente”, a spus edilul.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 7

Din 16 octombrie, circulația mașinilor este interzisă pe Podul Grant, pe sensul de mers dinspre Calea Crângași către Strada Turda. Motivul pentru care Podul Grant s-a închis parțial pentru mașini este acela că expertiza din 2017 a arătat că starea „este nesatisfăcătoare”, iar lucrările nu mai pot întârzia, a transmis PMB.

Valoarea investiției este de 65 de milioane de lei cu TVA inclusă, potrivit primăriei conduse de Nicușor Dan.

Actualul Pod Grant, pe care circulă mașini și tramvaiul 41, a fost inaugurat în 1981 și a mai fost reabilitat în urmă cu 16 ani. În 2020 au fost executate lucrări de reabilitare, însă doar în proporție de 35 la sută. Vechiul pod, inaugurat în 1909, a fost demolat în anii 80, dar pilonii vechi există și astăzi.


 
 

Urmărește-ne pe Google News