DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Polonia avertizează Rusia: „Nu noi, Occidentul, ar trebui să ne temem de o ciocnire cu Putin, ci invers”

« Înapoi la articol

Comentarii (26)

GiulianoDirt   •   27.04.2024, 15:21

Noi Occidentul? Pane,stai dracu' ***😄😈

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

Petru33   •   25.04.2024, 21:23

***

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

Mrblues99   •   25.04.2024, 20:14

Se dedica tuturor trolachilor rusalai gen ala cu numere ca nick name do altor rusalai de pe aici:***

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

malganis   •   25.04.2024, 20:04

Bine a punctat ministrul polonez. Rusul joaca "la cacialma" de cand s-a convertit de la KGB-ist la populist...

Chess   •   25.04.2024, 19:48

Aveti idee de cate ori poate fi transformat in desert continentul european daca rusii folosesc jumatate din arsenalul nuclear ?! Ba vitejilor, hraniti cu iluzii de trusturile aservite coruptilor occidentali, treziti-va la realitate !!!

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:37

    Chess   •  25.04.2024, 19:48

    Aveti idee de cate ori poate fi transformat in desert continentul european daca rusii folosesc jumatate din arsenalul nuclear ?! Ba vitejilor, hraniti cu iluzii de trusturile aservite coruptilor occidentali, treziti-va la realitate !!!

    Ai idee de faptul că mai există și alte țări cu arsenal nuclear, inclusiv două europene, care pot la fel să transforme în deșert minunata maică Rusie? Știi că dacă s-ar ajunge la așa ceva Franța și Anglia ar fi suficiente să radă Rusia de pe fața pământului, fără să aibă nevoie de ajutorul SUA, nu?

    VolodimirZelenski   •   25.04.2024, 20:49

    Chess   •  25.04.2024, 19:48

    Aveti idee de cate ori poate fi transformat in desert continentul european daca rusii folosesc jumatate din arsenalul nuclear ?! Ba vitejilor, hraniti cu iluzii de trusturile aservite coruptilor occidentali, treziti-va la realitate !!!

    Tu uiti ca restul globului vor transforma Moscova in desert, nu?

gigix   •   25.04.2024, 19:31

Polonezii nu tot *** ne fac? Au uitat ca si-au luat-o bine in padure la Katyn si ca Polonia istorica e jumate in Belarus si Ukraina? Ca Polonia de azi e mai degraba Germania de Est? Ii scot aia mai mari pe Polonezi si din NATO daca nu inghit imigrantii si atunci sa latre Sobietsky

Acest comentariu a fost moderat pentru: încalcă regulile site-ului.

267890   •   25.04.2024, 18:18

Încă un cățel al americanilor care latră la Putin. Notoc că Putin nu-i bagă în seamă. Rusia ard de rezolvat o treabă cu Ucraina. Atât. Restul e numai manipulare. Iar noi, trebuia să fim de partea rușilor nh să lătrăm cum ne dirijează SUA.

    Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:39

    267890   •  25.04.2024, 18:18

    Încă un cățel al americanilor care latră la Putin. Notoc că Putin nu-i bagă în seamă. Rusia ard de rezolvat o treabă cu Ucraina. Atât. Restul e numai manipulare. Iar noi, trebuia să fim de partea rușilor nh să lătrăm cum ne dirijează SUA.

    Am mai fost de partea rușilor. În 1878, când ne-au luat sudul Basarabiei, în 1916, când au vrut să ia și restul Moldovei, în 1945 când ne-au luat Basarabia și nordul Bucovinei... interesant cum de fiecare dată când suntem de partea Rusiei mai pierdem câte-o bucată de țară, nu?

    VolodimirZelenski   •   25.04.2024, 19:20

    267890   •  25.04.2024, 18:18

    Încă un cățel al americanilor care latră la Putin. Notoc că Putin nu-i bagă în seamă. Rusia ard de rezolvat o treabă cu Ucraina. Atât. Restul e numai manipulare. Iar noi, trebuia să fim de partea rușilor nh să lătrăm cum ne dirijează SUA.

    Nu e nevoie ca Romania sa fie de partea ruzzilor, caci este ruzzia de partea Romaniei... vrand-nevrand prin razboaie, invazii, deportari, ucideri in masa si anexari.

Cosmin2024   •   25.04.2024, 16:04

Asta înseamnă o amenințare la adresa Rusiei și anume ca NATO poate sa facă orice iar Rusia, opoziția Europei este obligata la tăcere, altfel daca Rusia se revolta atunci voi rusii veți avea parte de soarta lui Navalnîi... . Aceste state trebuie numai decât sa ajungă la masa negocierilor și sa cadă la pace ... Au nevoie de drepturi reciproce fără sa existe diferențe între ei care e mai mare și mai tare ,mai inteligent etc....un acord de pace civilizat, fără amenințări etc între conducători și cetățeni este singura variantă sa trăim liniștiti fără sa participam obligatoriu în acest conflict tragic.

    CezarAlexandru   •   25.04.2024, 17:23

    Cosmin2024   •  25.04.2024, 16:04

    Asta înseamnă o amenințare la adresa Rusiei și anume ca NATO poate sa facă orice iar Rusia, opoziția Europei este obligata la tăcere, altfel daca Rusia se revolta atunci voi rusii veți avea parte de soarta lui Navalnîi... . Aceste state trebuie numai decât sa ajungă la masa negocierilor și sa cadă la pace ... Au nevoie de drepturi reciproce fără sa existe diferențe între ei care e mai mare și mai tare ,mai inteligent etc....un acord de pace civilizat, fără amenințări etc între conducători și cetățeni este singura variantă sa trăim liniștiti fără sa participam obligatoriu în acest conflict tragic.

    Dar Ucraina este egală cu Rusia? Sau nu este suficient de "bazata" să-si hotărască viitorul ? Rusia este opoziția la civilizație (cu bune și rele că nimic nu e perfect), la bun-simț, libertate. Rușii n-au pățit nimic rău până acum, n-aveau motive de teama însă ei vor deasupra altora, cred că li se cuvine. Singura teama a lui Putin e exemplul pe care l-ar fi putut da Ucraina ca stat liber și membru UE rușilor manipulați de regimul politic dar și de propria lor invidie fata de vest. Toți liderii lor se plimba prin Europa, merg la școli, se distrează și muritorilor de rând le spun că în Vest este Bau-Bau și trebuie declansata lupta de "apărare" a neamului. Cam asta e adevărul în mare, normal că SUA vrea să-și mențină supremația fata de Rusia și China că doar nu ne facem iarăși toți comuniști, nu?

      Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:42

      CezarAlexandru   •  25.04.2024, 17:23

      Dar Ucraina este egală cu Rusia? Sau nu este suficient de "bazata" să-si hotărască viitorul ? Rusia este opoziția la civilizație (cu bune și rele că nimic nu e perfect), la bun-simț, libertate. Rușii n-au pățit nimic rău până acum, n-aveau motive de teama însă ei vor deasupra altora, cred că li se cuvine. Singura teama a lui Putin e exemplul pe care l-ar fi putut da Ucraina ca stat liber și membru UE rușilor manipulați de regimul politic dar și de propria lor invidie fata de vest. Toți liderii lor se plimba prin Europa, merg la școli, se distrează și muritorilor de rând le spun că în Vest este Bau-Bau și trebuie declansata lupta de "apărare" a neamului. Cam asta e adevărul în mare, normal că SUA vrea să-și mențină supremația fata de Rusia și China că doar nu ne facem iarăși toți comuniști, nu?

      Nicio țară nu este egala Rusiei. Suntem foste părți ale imperiului care trebuie recuperate pentru maica Rusie. E plin internetul de comentarii despre cum România a fost provincie rusească și cum românii sunt de fapt ruși (firește, nu pe site-urile românești, aici se dă înainte cu suveranitate și neatârnare) .

      dumitru.serban   •   25.04.2024, 20:34

      CezarAlexandru   •  25.04.2024, 17:23

      Dar Ucraina este egală cu Rusia? Sau nu este suficient de "bazata" să-si hotărască viitorul ? Rusia este opoziția la civilizație (cu bune și rele că nimic nu e perfect), la bun-simț, libertate. Rușii n-au pățit nimic rău până acum, n-aveau motive de teama însă ei vor deasupra altora, cred că li se cuvine. Singura teama a lui Putin e exemplul pe care l-ar fi putut da Ucraina ca stat liber și membru UE rușilor manipulați de regimul politic dar și de propria lor invidie fata de vest. Toți liderii lor se plimba prin Europa, merg la școli, se distrează și muritorilor de rând le spun că în Vest este Bau-Bau și trebuie declansata lupta de "apărare" a neamului. Cam asta e adevărul în mare, normal că SUA vrea să-și mențină supremația fata de Rusia și China că doar nu ne facem iarăși toți comuniști, nu?

      Pai aia din Ucraina care au vrut sa voteze pasnic prin referendum alipirea judetelor lor la Rusia de ce nu au fost lasati?! Ca se evita tot razboiul. Lasa-o frate. In schimb Guvernul ucrainean a înarmat militii ultranationaliste care au parcat tancurile la limitele acelor judete si le-au dat foc pro-rusilor sa arda cu zecile in teatre...

        Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:44

        dumitru.serban   •  25.04.2024, 20:34

        Pai aia din Ucraina care au vrut sa voteze pasnic prin referendum alipirea judetelor lor la Rusia de ce nu au fost lasati?! Ca se evita tot razboiul. Lasa-o frate. In schimb Guvernul ucrainean a înarmat militii ultranationaliste care au parcat tancurile la limitele acelor judete si le-au dat foc pro-rusilor sa arda cu zecile in teatre...

        La care proruși le-au dat foc să ardă? Ălora din Odessa din mai 2014, care au fost atacați după ce au tras în oamenii care protestau împotriva manifestațiilor secesioniste proruse? Ia fă o manifestație în România să ceri secesiune, să vezi ce se întâmplă.

        VolodimirZelenski   •   26.04.2024, 09:02

        dumitru.serban   •  25.04.2024, 20:34

        Pai aia din Ucraina care au vrut sa voteze pasnic prin referendum alipirea judetelor lor la Rusia de ce nu au fost lasati?! Ca se evita tot razboiul. Lasa-o frate. In schimb Guvernul ucrainean a înarmat militii ultranationaliste care au parcat tancurile la limitele acelor judete si le-au dat foc pro-rusilor sa arda cu zecile in teatre...

        Uite ce salata ai facut aici. Referendumul acela a fost cu pusca la tampla. Ce zici tu cu teatrul a fost in Moscova.

    radutatii   •   25.04.2024, 17:15

    Cosmin2024   •  25.04.2024, 16:04

    Asta înseamnă o amenințare la adresa Rusiei și anume ca NATO poate sa facă orice iar Rusia, opoziția Europei este obligata la tăcere, altfel daca Rusia se revolta atunci voi rusii veți avea parte de soarta lui Navalnîi... . Aceste state trebuie numai decât sa ajungă la masa negocierilor și sa cadă la pace ... Au nevoie de drepturi reciproce fără sa existe diferențe între ei care e mai mare și mai tare ,mai inteligent etc....un acord de pace civilizat, fără amenințări etc între conducători și cetățeni este singura variantă sa trăim liniștiti fără sa participam obligatoriu în acest conflict tragic.

    Ai dreptate în prima fraza, trollache. E o amenințare pentru ruznazi că dacă nu se potolesc o încasează. Cât despre negocieri, nu e cazul. Ruznazi nu s-au ținut niciodată de cuvânt, așa ca nu are rost să negociezi cu ei. "Drepturi reciproce, inteligență, civilizat" sunt cuvinte care nu au legătură cu ruznazi. Poți să asociezi astea cu Putin, Zaharova, Soloviov, Medvedev, Peskov, Lavrov? Ruznazi știu doar atât: sunt mai slabi? Ne batem joc de ei. Sunt mai tari? Lătrăm la ei, poate îi păcălim.

      Cosmin2024   •   25.04.2024, 18:36

      radutatii   •  25.04.2024, 17:15

      Ai dreptate în prima fraza, trollache. E o amenințare pentru ruznazi că dacă nu se potolesc o încasează. Cât despre negocieri, nu e cazul. Ruznazi nu s-au ținut niciodată de cuvânt, așa ca nu are rost să negociezi cu ei. "Drepturi reciproce, inteligență, civilizat" sunt cuvinte care nu au legătură cu ruznazi. Poți să asociezi astea cu Putin, Zaharova, Soloviov, Medvedev, Peskov, Lavrov? Ruznazi știu doar atât: sunt mai slabi? Ne batem joc de ei. Sunt mai tari? Lătrăm la ei, poate îi păcălim.

      Armamentul atomic al Rusiei îl depășește pe cel al Europenilor cu foarte mult,stimabile domn tu îți dai seama ca acești conducători occidentali siau făcut buncăre iar noi oameni simpli vom fi transformați în diverse specialități de mâncare începând de la tocăniță pana la crema de zahar ars??? Tu ai impresia ca rușii au frică? Rusul original are doua opțiuni, ori la bal ori la spital! Pe timpul mandatului lui Merkel a existat respect, PACE și înțelegere între conducători....trist ca să ajuns aici!

        Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:47

        Cosmin2024   •  25.04.2024, 18:36

        Armamentul atomic al Rusiei îl depășește pe cel al Europenilor cu foarte mult,stimabile domn tu îți dai seama ca acești conducători occidentali siau făcut buncăre iar noi oameni simpli vom fi transformați în diverse specialități de mâncare începând de la tocăniță pana la crema de zahar ars??? Tu ai impresia ca rușii au frică? Rusul original are doua opțiuni, ori la bal ori la spital! Pe timpul mandatului lui Merkel a existat respect, PACE și înțelegere între conducători....trist ca să ajuns aici!

        Da, Rusia are 5.580 de focoase nucleare, dintre care 1.710 desfășurate. Franța și Anglia au împreună 515 focoase nucleare, dintre care 400 desfășurate. Crezi că aceste 400 nu sunt arhisuficiente să radă Rusia de pe fața planetei ca represalii?

        VolodimirZelenski   •   26.04.2024, 09:01

        Cosmin2024   •  25.04.2024, 18:36

        Armamentul atomic al Rusiei îl depășește pe cel al Europenilor cu foarte mult,stimabile domn tu îți dai seama ca acești conducători occidentali siau făcut buncăre iar noi oameni simpli vom fi transformați în diverse specialități de mâncare începând de la tocăniță pana la crema de zahar ars??? Tu ai impresia ca rușii au frică? Rusul original are doua opțiuni, ori la bal ori la spital! Pe timpul mandatului lui Merkel a existat respect, PACE și înțelegere între conducători....trist ca să ajuns aici!

        Armamentul atomic al orciei nu il depaseste pe cel european.

    VolodimirZelenski   •   25.04.2024, 16:50

    Cosmin2024   •  25.04.2024, 16:04

    Asta înseamnă o amenințare la adresa Rusiei și anume ca NATO poate sa facă orice iar Rusia, opoziția Europei este obligata la tăcere, altfel daca Rusia se revolta atunci voi rusii veți avea parte de soarta lui Navalnîi... . Aceste state trebuie numai decât sa ajungă la masa negocierilor și sa cadă la pace ... Au nevoie de drepturi reciproce fără sa existe diferențe între ei care e mai mare și mai tare ,mai inteligent etc....un acord de pace civilizat, fără amenințări etc între conducători și cetățeni este singura variantă sa trăim liniștiti fără sa participam obligatoriu în acest conflict tragic.

    Nu uita ca Ruzzia a amenintat prima ca ataca. Polonia a raspuns cum se cuvine.

      valihaita   •   25.04.2024, 22:09

      VolodimirZelenski   •  25.04.2024, 16:50

      Nu uita ca Ruzzia a amenintat prima ca ataca. Polonia a raspuns cum se cuvine.

      Rusia a amenintat dupa ce Polonia a cerut arme nucleare chipurile pentru a se apara de Rusia care n-a spus niciodata ca o sa atace Polonia desi Polonia se implica direct in razboi prin trimiterea de armament Ucrainei..Rusia are n motive pentru a ataca tarile NATO care s-au implicat smechereste in acest conflict desi Ucraina nu e nici in UE nici NATO..Dar nu o face pentru ca un razboi NATO-Rusia inseamna sfarsitul omeniri si nu o sa existe un invingator si un invins.Asta nu pricepe tărtăcuța lui matale de vreo 2 ani..

        Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:50

        valihaita   •  25.04.2024, 22:09

        Rusia a amenintat dupa ce Polonia a cerut arme nucleare chipurile pentru a se apara de Rusia care n-a spus niciodata ca o sa atace Polonia desi Polonia se implica direct in razboi prin trimiterea de armament Ucrainei..Rusia are n motive pentru a ataca tarile NATO care s-au implicat smechereste in acest conflict desi Ucraina nu e nici in UE nici NATO..Dar nu o face pentru ca un razboi NATO-Rusia inseamna sfarsitul omeniri si nu o sa existe un invingator si un invins.Asta nu pricepe tărtăcuța lui matale de vreo 2 ani..

        Rusia a amenințat de nenumărate ori Polonia, de la aderarea la UE și NATO până la scutul antirachetă (obiectiv strict defensiv) sau apropierea de țările baltice (considerate parte a Rusiei) ori refuzul strict al polonezilor din anii 90 de a rămâne pe orbita Moscovei. ***, au îndrăznit să se poarte ca o țară independentă, deși toată lumea știe că Varșovia a fost oraș rusesc... Un lucru ai spus adevărat, și anume că Rusia nu va îndrăzni niciodată să atace NATO cât timp alianța rămâne unită. Tot ce va face va fi să latre de după gard.

        Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

        VolodimirZelenski   •   26.04.2024, 09:00

        valihaita   •  25.04.2024, 22:09

        Rusia a amenintat dupa ce Polonia a cerut arme nucleare chipurile pentru a se apara de Rusia care n-a spus niciodata ca o sa atace Polonia desi Polonia se implica direct in razboi prin trimiterea de armament Ucrainei..Rusia are n motive pentru a ataca tarile NATO care s-au implicat smechereste in acest conflict desi Ucraina nu e nici in UE nici NATO..Dar nu o face pentru ca un razboi NATO-Rusia inseamna sfarsitul omeniri si nu o sa existe un invingator si un invins.Asta nu pricepe tărtăcuța lui matale de vreo 2 ani..

        Uite ca Ruzzia a amenintat Polonia. Uite ca NATO ofera ajutor Ucrainei. Uite ca Ruzzia nu ataca NATO pentru ca nu are nicio sansa in fata ei.

          Sfantul_Cuvios_Pafnutie   •   27.04.2024, 01:51

          VolodimirZelenski   •  26.04.2024, 09:00

          Uite ca Ruzzia a amenintat Polonia. Uite ca NATO ofera ajutor Ucrainei. Uite ca Ruzzia nu ataca NATO pentru ca nu are nicio sansa in fata ei.

          Aceeași Rusie care în primăvara lui 2022 urla în gura mare despre cum și-a pus în alertă tot armamentul nuclear, vezi dom'le ca să facem pe noi de teamă. Și ce-au făcut ruşii de atunci cu el? Și l-au băgat unde-i place lui Medvedev.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close