Citroën Asistenţă va oferi gratuit clienţilor Citroën din România servicii de depanare şi remorcare în cazul incidentelor acoperite de garanţia contractuală sau extinsă, precum şi contra cost în cazul unui accident, incendiu sau alte incidente care nu sunt incluse în contractele de garanţie.
Serviciul Citroën Asistenţă este disponibil 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, timpul de intervenţie estimat fiind de 60 de minute în orase şi 90 de minute în afara acestora. Numerele de apel sunt diferite în funcţie de locaţie: din România, apel gratuit la 0800-841-010, iar din străinătate la 0040-21-410-1020.
Partenerul oficial al Citroën România în organizarea şi implementarea serviciului de asistenţă rutieră este Motor Assistance, lider naţional în acest domeniu care acoperă în prezent întreg teritoriul României.
În plus, pentru a veni în întâmpinarea potenţialilor clienţi, dar şi pentru a răspunde cât mai rapid solicitărilor şi întrebărilor clienţilor săi, Citroën România a lansat, de asemenea, serviciul Infoline, disponibil la numărul de telefon 031-42-42-000, de luni până vineri, între orele 8.00 si 20.00, iar sâmbătă – între 9.00 si 17.00.