Astfel, primele cutii digitale sunt disponibile la Oficiul Poștal București 66, de pe strada Constantin Titel Petrescu și în orașul Buftea, județul Ilfov, la oficiul poștal din localitate.

Cutiile sunt disponibile 24/24 și sunt accesibile clienților în regim self-service, astfel că orice colet trimis prin Poșta Română poate fi ridicat la orice oră și în orice zi a săptămânii.

Clienții vor fi anunțați prin sms sau e-mail că au de ridicat un colet, iar destinatarii pot face plata direct cu cardul, la POS-ul integrat în cutia digitală.

„Credem cu tărie că prezența acestei opțiuni în oficiile noastre poștale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerințelor pieței. Clienții au nevoie de flexibilitate și proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere”, a spus Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.

Poșta Română se află într-un proces amplu de investiții în modernizare.

Investiția fusese anunțată încă din februarie și face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.

 
 

Urmărește-ne pe Google News