După o discuție despre modă și social media, surorile Elma şi Amra Beganovich, de 31, respectiv 34 de ani, au demisionat de la locurile lor de muncă și au devenit influenceri în social media, potrivit businessmagazin.ro.

În primă fază fetele şi-au făcut un blog de modă, unde au început să pună fotografii şi să scrie despre diverse lucruri din domeniu. Până la un moment dat, când Elma şi-a dat seama că nu sunt necesare postările lungi.

„Am abandonat blog-ul in favoarea platformei noastre de social media. Oamenii se uită pe YouTube, Instagram, Snapchat si Twitter mai mult decât pe un blog”, a spus fosta avocată.

Surorile şi-au făcut apoi o firmă de marketing digital numită A&E, care are acum peste 2,3 milioane de followeri pe social media. Pentru că fiecare postare pe Instagram adună cam 30.000 de aprecieri, fetele taxează brandurile cu până la 15.000 de lire sterline pentru a le promova produsul într-o fotografie.

Dacă la început taxau brandurile şi cu 99 de dolari pe postare, în prezent suma a crescut cu  până la 20.000 de dolari într-un interval destul de scurt, 2014-2016. „Influencerii devin din ce în ce mai pricepuţi şi percep costuri echitabile, care pentru brand sunt mult mai mici decât o reclamă în Vogue, cu toate că are un impact mai mare în social media”, a declarat Elma.




REPORTAJ/ A fascinat o lume întreagă cu ochii lui albaștri. Mario Busuioc, cel mai frumos băiețel al planetei, se visează chirurg, inginer sau navigator. FOTO


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News