România ar urma astfel să devină doar a treia țară din această parte a Europei care să beneficieze de un showroom, după Turcia și Republica Cehă. Tot acest scenariu are loc datorită cifrelor foarte bune de vânzări de care se bucură brandul britanic în spațiul autohton.
Conform statisticilor oficiale ale DRPCIV, în anul 2024 s-au înmatriculat 25 de mașini noi Rolls-Royce, ceea ce reprezintă un prag destul de important atins de țara noastră, având în vedere că un model nou fabricat de brandul britanic poate ajunge să coste și câteva sute de mii de euro bune.
Faptul că există o cerere destul de mare și că clienții din România au trebuit să se orienteze spre dealerii din vestul Europei până acum pentru a-și achiziționa un astfel de autoturism exclusivist i-a determinat pe reprezentanții Rolls-Royce să ia decizia de a deschide un showroom local.
Pentru a comercializa oficial aceste autoturisme de lux în România, Rolls-Royce a ales Automobile Bavaria, dealer care opera oricum singurul service oficial pentru brandul britanic din România încă din 2010. „Rolls-Royce nu urmărește volume mari de vânzări, afacerea noastră bazându-se pe un grad ridicat de individualizare a modelelor”, spune Boris Weletzky, director regional Rolls-Royce pentru Marea Britanie, Europa și Asia Centrală, într-un interviu acordat pentru sursa citată mai sus.
De asemenea, oficialul Rolls-Royce a mai punctat că una dintre particularitățile clienților români de Rolls-Royce este atenția la personalizare și detalii, iar faptul că producătorul oferă un program special de configurare a mașinilor, denumit Bespoke, îi ajută destul de mult pe cei interesați.
De asemenea, există și reversul medaliei, cel în care clientul român de Rolls-Royce își dorește cât mai rapid o mașină și preferă să ridice una din stocul reprezentanței, ceea ce ar reprezenta un motiv în plus pentru ca britanicii să deschidă un astfel de showroom în România.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro