Iohannis a declarat că îi place foarte mult felul în care reacţionează copiii de la această unitate de învăţământ, pentru că sunt foarte deschişi şi foarte comunicativi, transmite Agerpres.
„Daţi-mi voie să încep cu felicitări pentru diferite ocazii. Am venit astăzi şi am vizitat şcoala voastră, ‘Step by Step’, am avut ghizi foarte pricepuţi dintre copii, am discutat în mai multe clase, mi-au arătat atelierele, mi-au povestit cum se desfăşoară lecţiile şi am avut pe urmă şi o discuţie un pic mai aplicată cu conducerea. Sunt foarte plăcut impresionat de felul în care se lucrează aici, în şcoală, îmi place foarte mult felul în care reacţionează copiii, sunt foarte deschişi, foarte comunicativi şi sunt şi mari artişti”, a spus preşedintele, după ce a văzut expoziţia realizată de copiii şcolii din materiale reciclabile.
El i-a felicitat şi pe părinţii care au avut curajul să îşi ducă copiii într-o şcoală cu o abordare puţin diferită faţă de cele clasice.
„Vă felicit pentru că aţi avut curajul şi deschiderea să veniţi cu copiii la această şcoală care are o abordare puţin diferită, dar cu rezultate care mie mi se par foarte bune, notabile şi merită să fie încercată această metodă şi în multe altele şcoli din România. Despre materialele cu care aţi lucrat, dragi copiii, mi-aţi explicat că sunt reciclabile, pe care le-aţi adus de acasă şi mi se pare un lucru excelent că aţi realizat ceva frumos folosind aceste materiale. Cred că este şi o oglindire a preocupării voastre şi a părintilor pentru natură, pentru pământ şi vă felicit şi pentru asta. Pământul este la nostru, al tuturor şi trebuie să avem grijă de el”, a menţionat Iohannis.
Şeful statului le-a oferit copiilor cadou câte o insignă reprezentând tricolorul, insignă pe care şi el a purtat-o în piept. Copiii i-au făcut şi ei un cadou preşedintelui o pisică din materiale reciclabile făcute cu mâinile lor.
Iohannis s-a fotografiat cu cei mici, le-a dat autografe pe cărţile pe care le-a scris, a dat mâna cu ei şi a făcut poze.
Şcoala Step by Step foloseşte o medotă alternativă de educaţie a copiilor, de la naştere până la adolescenţă. Metoda respectă programa şcolară a Ministerului Educaţiei Naţionale, dar nu există teme pentru acasă, copiii nu sunt puşi în situaţia de a concura unul cu altul, pentru a evita efectele psihologice negative, iar evaluarea este continuă şi ţine cont de capacitatea fiecărui copil în parte.
Citeşte şi:
Ministerul Sănătăţii nu spune adevărul în răspunsul la investigaţia Libertatea privind favorizarea medicamentului produs de multinaționala Roche, a cărei siglă apărea pe siteul de guvernare al PSD!