• 3,3 kilometri este lungimea acestei porţiuni de autostradă
  • 2 benzi de viteză + una de urgenţă are pe fiecare sens de mers
  • În 2015 a fost atribuită construcţia acestei porţiuni de autostradă 153 de milioane de lei este costul total al acestui „ciot” de autostradă
  • În 2017 trebuia inaugurat

Inaugurarea trebuia să aibă loc la ora 16:00, însă a fost întârziată. Pentru ca recepția formală să fie făcută, reprezentanții Companiei de Autostrăzi au fixat provizoriu cu borduri două indicatoare lipsă, scrie G4Media.ro.

Astfel, de acum, cei care pleacă din Bucureşti spre Ploieşti sau vin spre Capitală pot circula pe A3 până în cartierul Pipera.

Până la inaugurarea autostrăzii urbane, pentru a intra în Bucureşti, de pe A3, şi a ajunge în Pipera, la intersecţia Fabria de Glucoză cu Petricani, şoferii trebuiau să ocolească 12 kilometri, ceea ce la ore de vârf înseamnă mai bine de 30 de minute pierdute în ambuteiaje. De azi, pentru a ajunge în acelaşi punct vor avea nevoie de doar două minute şi jumătate.

Problema e că la capătul A3, în Bucureşti, s-ar putea produce ambuteiaje uriaşe, findcă lărgirea şoselei Fabrica de Glucoză abia a început, iar şoseaua Petricani deja este sufocată de traficul tot mai aglomerat din nordul Bucureştiului. Supralărgirea ar trebui să fie gata abia peste un an şi jumătate, teoretic.

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Citește și: Surpriză pentru toţi şoferii! Prima autostradă urbană din România este gata şi cât de curând va fi inaugurată

Urmărește-ne pe Google News