„Pornografia a fost întotdeauna un domeniu în care oamenii doar se prezentau pe platoul de filmare și făceau ce li se cerea. Dar asta nu se mai întâmplă acum și cei mai mulți lucrează de acasă. Deci este o mare cerere de învățare despre cum să facă asta”, explică Mike Stabile, de la Free Speech Coalition, o asociație din sectorul pornografiei din SUA.
Aproape 500 de persoane s-au înscris deja la cursurile CentroU, potrivit Insider. Lecțiile sunt potrivite atât pentru influencerii cu experiență, cât și pentru cei la început de drum.
Pe lângă aceste cursuri, CentroU pune la dispoziție și o platformă, fancentro.ro, unde abonații plătesc, practic, pentru conținutul privat oferit de influenceri.
Platforma, sursă principală de bani
Saint Devera, un tânăr de 22 de ani din Chicago, a lucrat ca barman până când a început pandemia. Ca să câștige ceva bani și pentru că mai cochetase cu industria erotică din online, a decis să creeze content pentru comunitatea gay, prin platforma FanCentro.
Tânărul recunoaște că website-ul i-a fost de mare ajutor și de când a început cursurile, numărul de abonați s-a dublat.
„Este o oportunitate uriașă pentru oricine nu are experiență în socia media și în tot ce înseamnă marketing și cum să te vinzi online”, spune Devera, care crede că FanCentro va deveni pentru el o sursă principală de câștig.
Abilități pentru lucrătoarele sexuale
Cursurile CentroU ajută, în general, la construirea unei cariere de influencer, dar sunt potrivite și pentru lucrătoarele sexuale, care învață abilități, de altfel, aplicabile în orice carieră.
O utilizatoare a platformei, unul dintre cei mai urmăriți influenceri de pe FanCentro, spune că bugetul său a crescut de când a participat la cursurile online ale Centro University.
Trăim o perioadă în care toată lumea se uită la fime porno, dar nimeni nu vrea să recunoască existența lucrătorilor sexuali care le creează.
Melrose Michaels, unul dintre profesorii de la CentroU:
Ea este de părere că viitorul industriei pornografice este în schimbare și ce s-a întâmplat acum, ca rezultat al pandemiei, este doar începutul.
„Influencerii sunt priviți de parcă ce fac nu necesită prea mult efort. Dar e multă muncă. Noi suntem propriile produse și servicii, ne ocupă de partea de vânzare, marketing, publicitate, de conținut, de promovarea lui și nu numai”, spune ea.