„Pornografia
a fost întotdeauna un domeniu în care oamenii doar se prezentau pe
platoul de filmare și făceau ce li se cerea. Dar asta nu se mai
întâmplă acum și cei mai mulți lucrează de acasă. Deci este o
mare cerere de învățare despre cum să facă asta”, explică
Mike Stabile, de la Free Speech Coalition, o asociație din sectorul
pornografiei din SUA.
Aproape
500 de persoane s-au înscris deja la cursurile CentroU, potrivit
Insider. Lecțiile sunt potrivite atât pentru influencerii cu
experiență, cât și pentru cei la început de drum.
Pe
lângă aceste cursuri, CentroU pune la dispoziție și o platformă,
fancentro.ro, unde abonații plătesc, practic, pentru conținutul
privat oferit de influenceri.
Platforma,
sursă principală de bani
Saint
Devera, un tânăr de 22 de ani din Chicago, a lucrat ca barman până
când a început pandemia. Ca să câștige ceva bani și pentru că
mai cochetase cu industria erotică din online, a decis să creeze
content pentru comunitatea gay, prin platforma FanCentro.
Tânărul
recunoaște că website-ul i-a fost de mare ajutor și de când a
început cursurile, numărul de abonați s-a dublat.
„Este
o oportunitate uriașă pentru oricine nu are experiență în socia
media și în tot ce înseamnă marketing și cum să te vinzi
online”, spune Devera, care crede că FanCentro va deveni pentru el
o sursă principală de câștig.
Abilități
pentru lucrătoarele sexuale
Cursurile
CentroU ajută, în general, la construirea unei cariere de
influencer, dar sunt potrivite și pentru lucrătoarele sexuale, care
învață abilități, de altfel, aplicabile în orice carieră.
O
utilizatoare a platformei, unul dintre cei mai urmăriți influenceri
de pe FanCentro, spune că bugetul său a crescut de când a
participat la cursurile online ale Centro University.
Trăim o perioadă în care toată lumea se uită la fime porno, dar nimeni nu vrea să recunoască existența lucrătorilor sexuali care le creează.
Melrose Michaels, unul dintre profesorii de la CentroU:
Ea
este de părere că viitorul industriei pornografice este în
schimbare și ce s-a întâmplat acum, ca rezultat al pandemiei, este
doar începutul.
„Influencerii
sunt priviți de parcă ce fac nu necesită prea mult efort. Dar e
multă muncă. Noi suntem propriile produse și servicii, ne ocupă
de partea de vânzare, marketing, publicitate, de conținut, de
promovarea lui și nu numai”, spune ea.