În plus, în același scop, Primăria solicită Guvernului trecerea unui teren din Strada Barbu Văcărescu din proprietatea Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice în administrarea Consiliului General al Municipiului București.
Lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză este necesară pentru decongestionarea traficului din zonă cât și pentru a prelua fluxul de mașini care vor veni pe Autostrada A 3, care va ieși pe Șoseaua Petricani (Uite Cum arată autostrada A3, între Șoseaua Petricani și Centura Capitalei).
În prezent, pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se circulă, mai tot timpul, bară la bară. Municipalitatea vrea să extindă șoseaua la două benzi pe sens. În plus, vor fi reconfigurate intersecțiilor pe care Șoseaua Fabrica de Glucoza le traversează și va fi racordată la viitoarea intersecție cu sens giratoriu a autostrăzii A3 București-Ploiești-Brașov au transmis reprezentanții municipalității.
În anul 2015, când proiectul de hotărâre privind exproprierile necesare pentru supralărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză între Str. Barbu Văcărescu şi Şos. Petricani a ajuns la votul consilierilor, s-au iscat o serie de nemulțumiri și acuze la primarului Oprescu. Atunci i se reproșa edilului general că proiectul este ilegal, despăgubirile fiind în cuantum de aproximativ 1.000 de euro pe metru pătrat, în timp ce în grila notarială de preţuri acestea erau situate între 435 şi 475 de euro pe metru pătrat.
În luna iunie a acestui an, Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea a semnat un contract privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a Şoselei Fabrica de Glucoză, durata acestuia urmând să fie de 18 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. Valoarea contractului este de 48.228.719.48 lei.
CITEȘTE ȘI:
Pacea din familia regală ține până la sfârșitul doliului. Principele Nicolae și Principesa Margareta se confruntă în ianuarie la tribunal
VIDEO|Criminala de la metrou citea rugăciuni seara. Ce spune colega ei de cameră