UPDATE ora 18.50 – Proiectul de hotărâre privind acordarea contractului de publicitate a fost respins de consilierii locali cu 15 voturi „pentru”, nouă „împotrivă” și șase abțineri.
În raportul de specialitate al proiectului, primăria spune că e nevoie de promovare a serviciilor online pe care le oferă în contextul pandemiei de coronavirus.
„Este nevoie de un alt contract de promovare instituțională necesar inițierii unor noi campanii de promovare care să contribuie la notoritatea noilor obiective de investiții ce vor fi finalizate în acest an, dar și pentru popularizarea în continuare a serviciilor online oferite de primărie în contextul generat de pandemia de SARS-COV-2”, scrie în document.
Tot anul ăsta, spune primăria, prin același contract vrea să își „consolideze identitatea de brand a Sectorului 3”.
În raportul de specialitate se vorbește despre succesul campaniilor de promovare trecute, invocând un studiu sociologic făcut pe un eșantion de 1.702 persoane la care oamenii au fost întrebați dacă au auzit de campanii și ei au spus că da.
Primăria Sectorului 3 a încheiat și anul trecut două contracte de publicitate cu Smart City Invest S3 în valoare de 6,5 milioane de lei, pentru o campanie despre creșterea numărului de spații verzi, despre sistemul de parcări și păstrarea curățeniei, iar altul de 5,6 milioane de lei.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro