Situat la Karlstrasse 36, magazinul oferă aproximativ 4.000 de articole, inclusiv produse de panificație proaspete, fructe și legume, produse uscate, produse congelate, băuturi și produse de uz casnic.
Similar cu primele două magazine hibride REWE Pick&Go, noul magazin integrează un cântar de fructe și legume în sistemul Pick&Go al companiei. Clienții se pot înregistra folosind o aplicație pentru smartphone, pot lua mărfurile pe care le doresc de pe rafturi și pur și simplu pleacă, a anunțat miercuri grupul de retail.
Clienții din magazin pot plăti pentru achizițiile lor folosind PayPal, Google Pay, Apple Pay sau un card de credit. Achiziția este monitorizată de camere și senzori, iar factura ajunge pe telefonul mobil la scurt timp după aceea.
În plus, magazinul Pick&Go din München oferă achiziții de grup pentru familii, prieteni sau colegi pentru a împacheta articolele împreună și a le taxa pe o singură factură, în timpul comenzii autonome.
Magazinul va avea 11 membri ai personalului care să ajute clienții și să reaprovizioneze rafturile, precum și să aprobe articole cu vârsta limitată și să desfășoare alte activități cu clienții.
Primul client la München, miercuri, a fost ministrul bavarez al economiei, Hubert Aiwanger. El este încântat că Rewe a ales München ca locație: „Dacă conceptul prinde bine, cozile de la case ar putea fi în curând de domeniul trecutului!”.
Clienții se înregistrează la una dintre barierele de intrare din magazin folosind aplicația Rewe „Pick&Go”, apoi pot lua toate produsele pe care le doresc de pe rafturi, le pot împacheta și ies pur și simplu din magazin. Factura apare în aplicație pe telefon și tot acolo sunt reținuți banii pentru produse.
Dacă există discrepanțe, reclamația poate fi făcută la fel de ușor prin intermediul aplicației, în primele 24 de ore de la cumpărare. Potrivit lui Rewe, inima sistemului Pick&Go este formată din camere inteligente și senzori de greutate instalați pe rafturi, precum și din alte componente de înaltă tehnologie, cum ar fi servere, switch-uri și cabluri de rețea de mare viteză.
„Sistemul înregistrează fiecare utilizator ca număr consecutiv și caracteristicile scheletice ale acestuia, datele biometrice nu sunt stocate. Fiecare mișcare a brațului când ajunge la raft este recunoscută și evaluată ca o acțiune: clientul ajunge după banane sau clientul pune un iaurtul înapoi, toate acestea sunt recunoscute”, a mai informat reteilerul.