Concursul a fost organizat pentru stabilirea șefului de la Serviciul Achiziții Publice, Administrativ, Aprovizionare din cadrul SAJ Gorj.
Conform cerințelor, candidații trebuie să fie licențiați în domeniul economic, juridic sau tehnic, să aibă o vechime de 2 ani în specialitate și să fi obținut de două ori calificativul „Foarte bine!” în ultimii 3 ani. Este obligatoriu și un curs de achiziții publice.
În anunțul inițial de concurs pentru postul de șef de serviciu la SAJ Gorj a fost trecută și participarea la o probă de rezistență fizică a candidaților.
Organizatorii concursului au revenit cu o erată la anunțul inițial, iar proba de rezistență fizică a fost înlocuită cu o testare a abilităților și cunoștințelor candidaților.
În data de 10 ianuarie este programată selecția dosarelor și va fi publicată lista cu cei admiși să participe la concurs. În 16 ianuarie va avea loc proba scrisă a concursului pentru postul de șef serviciu, iar pe 19 ianuarie este programat interviul.
Serviciul de Ambulanță Județean Gorj va angaja în acest an și medici pentru stația centrală și substații, în condițiile în care unitatea se confruntă cu un deficit de personal de specialitate.