Cea mai frecventă problemă reclamată de internauți a fost legată de plățile online. Fie că le-au fost refuzate cardurile, fie nu le-au fost acceptate datele introduse, aceștia spun că au ratat produse la prețuri bune din cauza timpilor pierduți.
Pe Facebook însă, eMAG a confirmat că a fost o problemă și a transmis că defecțiunile au fost remediate între timp.
Contactați de Libertatea, reprezentanții companiei au explicat că dimineață a fost o eroare de la PayU, din cauza numărului mare de plăți.
„Pentru a proteja platforma tehnică pe tot parcursul zilei și a permite cât mai multor clienți să cumpere online în siguranță, până la primirea autorizării băncilor, PayU a limitat numărul de plăti acceptate la 70% din total. Astfel, 30% dintre clienții care au plătit online prin PayU nu au putut efectua plata. Clienții care au plasat comenzi și nu au putut să le plătească online sunt informați că nu au pierdut comanda inițială: aceștia vor primi pe email un link de plată prin care vor putea să achite comanda deja plasată”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU.
Alți internauți s-au plâns de faptul că produsele s-au epuizat foarte repede sau că site-ul și aplicația s-au mișcat foarte greu. ”eMAG pe bune?? În același minut?? Dar ce cantitate ați avut? Aproape 0??”, a fost unul dintre comentarii, în timp ce alt internaut a scris: ”Cam 2 secunde… Am intrat să dau o comandă pe când să fie plasată hopa indisponibil😠 vrăjeli și abureli!”.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro