Roma, Milano, Los Angeles, Istanbul, Tel Aviv, Las Vegas- adevărate capitale ale industriei
de lux din lume- sunt destinaţiile în care Ana va poposi în căutarea de produse premium
care să-i reprezinte numele. În Istanbul va merge să întâlnească un producător renumit de
textile, producător care lucrează pentru branduri faimoase ca: Prada, Vouitton. La Roma, Ana
îl va cunoaşte şi va purta discuţii cu unul dintre celebrii parfumieri din lume, pentru a realiza
cu acesta o ediţie limitată de parfumuri. Deplasarea în Statele Unite ale Americii va avea, de
asemenea, ca scop realizarea unui studiu de piaţă despre cele mai faimoase fun store-uri de
pe continentul american.
În România, Bebeto şi Nuţi, vor avea şi ei parte de noi aventuri: Laurentiu jr. îşi doreşte să joace
fotbal la modul profesionist şi renunţă la joaca din curtea şcolii pentru a se înscrie la o şcoala
de fotbal. Nuţi are grijă ca şi până acum de bunul mers al casei Reghecampf – Prodan, dar
visează ca în acest sezon al reality-ului să-şi găsească dragostea şi să-şi întemeieze propria ei
familie.
Tot în “Prodanca & Reghe: relaţii internationale”, Ana Maria îşi propune o schimbare de
atitudine, în care cuvintele de ordine vor fi: calm, iubire, bunătate, pacea interioară şi de ce nu,
religie. Dacă va reuşi sau nu Ana Maria să rămână calmă şi să-şi îndeplinească visul de a
avea propriul ei fan store, telespectatorii vor afla începând din 16 martie, în fiecare duminică
seară, de la ora 20.00 (şi in reluare, în episoade remontate de o oră, miercuri şi joi de la ora
20.00) vizionând “Prodanca & Reghe: relaţii internaţionale” la Euforia tv.