Trenul metropolitan va merge pe ruta Gilău – Florești – Cluj – Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonțida. Investiția este estimată la aproape 5,7 miliarde lei (1,16 miliarde de euro) și va fi finanțată din fonduri UE, fonduri de la bugetul de stat și bugetele locale ale localităților Cluj-Napoca și Florești. Traseul va avea o lungime de 14,4 kilometri și va număra 14 stații.
Tot joi a mai fost avizat studiul de fezabilitate pentru reabilitarea portului Corabia, de la Dunăre. Investiția se ridică la circa 146 milioane lei și prevede realizarea unor cheiuri modernizate, cinci poduri de descărcare, o intersecție giratorie și punct de control la frontieră.
Alte studii de fezabilitate avizate au fost cele pentru realizarea centurii ocolitoare a orașului Giurgiu, în valoare de 407,5 milioane lei, precum și pentru realizarea unui pod peste Tisa în zona Teplița din Sighetu Marmației, estimat la 168,7 milioane lei.