Campania începe după încetarea stării de urgență (15 mai), iar banii se împart astfel:

  • 55% pentru televiziuni (47% pentru cele naționale și 8% pentru cele locale);
  • 23% pentru publicațiile online;
  • 12% pentru posturile de radio (8% posturile naționale și 4% cele locale);
  • 5% pentru presa scrisă (ziare, reviste);
  • 4% pentru outdoor;
  • 1% pentru creația materialelor campaniei.

Pe baza audienței posturilor de televiziune și a regulilor campaniei, Pagina de media a estimat posibilele încasări. Televiziunile pot difuza 36 de spoturi pe zi, iar punctul de audiență este de 450 de lei.

PRO TV, cea mai mare sumă

PRO TV va beneficia de cea mai mare sumă în
urma difuzării campaniei Guvernului, pentru că are audiența cea mai mare. Postul
de televiziune ar putea obține din cele 36 de difuzări zilnice ale reclamelor
în jur de 530.000-580.000 de euro.

În total, în cele patru luni, suma ar fi de
aproape două milioane de euro, posibil mai mică, date fiind lunile de vară, cu
consum TV ceva mai scăzut.

Antenele, pe locul 2

Grupul Intact, care include două mari stații
TV, Antena 1 și Antena 3, va beneficia de sume comparabile cu PRO TV.

Antena 1 ar putea încasa între 420.000 și
450.000 de euro lunar (calculat după audiența din aprilie). Postul de știri
Antena 3, cu alte cifre de audiență decât generalistul din grup, ar putea lua
pentru campanie cel mult 130.000-170.000 de euro.

Kanal D, locul 3 ca audiență la nivel național,
ar putea lua de la Guvern între 320.000 și 350.000 de euro în fiecare din cele
patru luni, dacă își va păstra ratingurile din aprilie.

Prima TV este în insolvență, dar poate aplica
în campanie, cu planul de reorganizare aprobat. Ar putea încasa 50.000-70.000
de euro.

Cu o audiență bună la nivel național, România TV ar putea încasa lunar 160.000-190.000 din campania Guvernului.

Digi 24 ar primi, dacă ar da în fiecare zi
spoturile, de două ori pe oră, cam 3.000 de euro pe zi. Pe lună ar fi între
80.000 și 90.000 de euro.

B1 TV a avut o audiență medie în luna aprilie.
Încasările, dacă audiența se păstrează la aceleași cote, ar fi între 40.000 și
60.000 lunar.

Și Realitatea Plus ar putea obține între 25.000 și 40.000 de euro în fiecare lună.

Citește materialul complet pe Paginademedia.ro.

 
 

Urmărește-ne pe Google News