scrisa primarul sectorului 5 a depasit plafonul maxim admis de 40.000 de dolari, cheltuind 74.664 de dolari. La polul opus, in bataia pentru fotoliul Primariei sectorului 5 se afla candidatul PSD Catalin Stoichita, care „numara” zero afise, bannere sau panouri electorale. Pentru Primaria Generala a Capitalei, Mircea Geoana, din partea PSD, a cheltuit peste 89.000 de dolari, urmat de actualul primar general, Traian Basescu, candidat acum din partea Aliantei PNL-PD, care a alocat numai pentru publicitatea din presa scrisa circa 88.000 de dolari. La coada clasamentului se afla candidatul AP, Mugur Ciuvica. Acesta s-a incadrat in plafonul maxim admis: circa 23.000 de dolari. intre candidatii la primariile de sector conduce, dupa Vanghelie, la sectorul 1 Mona Nicolici, candidatul PUR, cu 74.527 de dolari. Vasile Gherasim, candidatul PSD la sectorul 1, a cheltuit 33.630 de dolari si Andrei Chiliman, Alianta PD-PNL, 12.083 de dolari. La sectorul 2, Neculai Ontanu – PSD – a cheltuit 7.616 de dolari. La sectorul 3, Eugen Plesca, din partea PSD, a cheltuit 41.465 de dolari, urmat de Liliana Ghervasuc – PUR – cu 14.053 de dolari. La sectorul 4, Vasile Mihalache – PSD – 43.943 de dolari si Maria Achimescu – PUR – 7.425 de dolari. La sectorul 5, Tatiana Croitoru – PUR – a cheltuit 15.712 de dolari. La sectorul 6 conduce Gratiela Iordache – PUR -, cu 49.487, urmata de Dan Darabont – PSD cu 47.382 dolari.
„Studiul realizat de asociatie a urmarit o evaluare provizorie a cheltuielilor, fiind luata in calcul publicitatea in mass-media si cea stradala”, a declarat Cristian Parvulescu, directorul Pro Democratia.