Agențiile SEO pot aloca resurse și oameni cu experiență, lucrează doar pentru tine și se concentrează pe site-ul tău și pe ce te-ar putea ajuta să apari mereu în topul rezultatelor returnate de motoarele de căutare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare trebuie făcută mereu la modul profesionist, o optimizare greșită înseamnă și timp și bani pierduți, înseamnă și un ranking care nu cunoaște îmbunătățiri și conversii care întârzie să apară. Cu o agenție seo poți să îți atingi obiectivele online, identitatea online a brandului este îmbunătățită, ajungi mai ușor la publicul țintă și ești mereu gata să faci față schimbărilor de algoritmi impuse de Google.

În 2020 sunt foarte multe agenții de seo pe piață, fiecare are oferte bune și vine cu o serie de servicii de calitate pe care le poate folosi pentru a oferi optimizări pentru motoarele de căutare de care ai nevoie cu adevărat. Ce trebuie să cauți la o agenție de seo în 2020 pentru a avea cele mai bune rezultate pe termen lung?

Agențiile de seo trebuie să se concentreze pe o platformă sănătoasă, clară pentru optimizări pentru motoarele de căutare reușite. Platformele seo-friendly de la care se va începe optimizarea trebuie să fie asigurate de agențiile de seo, trebuie să existe un audit pe seo înainte de orice, toate elementele site-urilor trebuie optimizate, codurile, scripturile, orice apare pe site trebuie să treacă prin filtrul optimizarilor profesioniste pentru motoarele de căutare;

O agenție care se ocupă de seo în 2020 trebuie să înțeleagă foarte bine deciziile de cumpărare ale clienților și trebuie să știe cum să se raporteze la ei prin prisma SEO. Când vine vorba de cuvinte cheie, de optimizări pentru pagini web, de articole pentru blog sau de orice are legătură cu SEO strategia trebuie să fie una simplă: înțelegerea deciziei de cumpărare și a celor care o iau și o au, înțelegerea interacțiunii cu un conținut legat de produse și de servicii. Agențiile de seo moderne trebuie să fie în stare să realizeze reprezentări semi-fictionale ale clienților actuali și să lucreze cu acestea pentru a obține optimizări cât mai apropiate de cerințele acestora;

Echipele agențiilor de seo trebuie să se concentreze pe găsirea cuvintelor cheie care sunt concentrate pe cumpărători și mai puțin pe volumul căutărilor. Cu alte cuvinte nu trebuie să ne concentrăm doar pe CTR-uri mai mari și pe volum cât mai mare al căutărilor pe cuvinte cheie, trebuie să avem trafic de calitate pe site și clienți care să cumpere produse și servicii. Toate rezultatele căutărilor trebuie atent analizate în așa fel încât un site să ofere clienților exact serviciile de care au nevoie și pe care s-ar putea să le cumpere;

Agențiile seo din 2020 trebuie să se concentreze pe bloguri multiple care sunt scrise pe același subiect și pe „pillar pages”, acele pagini primare despre produse și servicii care conțin mult text optimizat care acoperă un subiect în profunzimea lui. E important și linking-ul dintre acestea și modul în care toate elementele sunt grupate în jurul unei strategii coerente de SEO.

 
 

Urmărește-ne pe Google News