Iată ce poți face pentru ca gestionarea mărfurilor să nu mai fie o problemă!

  1. Asigură-te că realizezi fișele de magazie

Fișa de magazie este un document care facilitează tot procesul prin care marfa intră în posesia ta, profitul, dar și ieșirile din depozit. Ea poate fi considerată și un inventar al tuturor bunurilor care se află în orice fel de spațiu de depozitare. De asemenea, conține toate informațiile de care ai nevoie pentru un anumit produs și se folosește pentru contabilitatea materialelor consumabile, semifabricate, materiilor prime, reziduale sau finite, etc. De ce este esențială? Pentru că te va ajuta să ții evidența tuturor mărfurilor care intră sau ies din depozit în fiecare zi. În acest fel se pot evita situații neprevăzute în care produsele sunt deteriorate sau uzate la primire. Mai mult decât atât, susține creșterea businessului și îți eficientizează timpul de organizare al tuturor angajaților tăi. 

2. Repartizează cheltuieli pentru costurile stocurilor

Înainte de a realiza un astfel de business, trebuie să știi că pe lângă costul stocurilor, adică prețul lor de achiziție, va fi necesar să iei în calcul și pe cel al transporturilor sau cheltuieli care țin de manipularea mărfii. De asemenea, taxele de import sau export și altele care țin de situații neprevăzute, trebuie să fie calculate preventiv. Astfel, eficiența angajaților tăi va rămâne constantă și te poți asigura că nu există pierderi pe acest segment. Mai mult, dacă ai o afacere care se ocupă și de producția mărfurilor, pe lângă cele care intră în depozitul tău, trebuie să te asiguri că acestea nu sunt confecționate într-un număr mai mare decât cererea clienților. 

3. Folosește un soft de gestiune

Una dintre cele mai eficiente și mai bune soluții este să apelezi la un soft de gestiune. Acesta reduce foarte mult munca repetitivă a angajaților și le permite să se ocupe de probleme mai importante. De asemenea, automatizarea inventarului te va ajuta să gestionezi intrările și ieșirile mărfurilor și să beneficiezi de un management complet și automat pentru toate operațiunile de depozitare, indiferent că lucrezi pe numere seriale sau loturi. Cu un soft inteligent de soluții ERP de la Ciel.ro, ai o mulțime de funcționalități care te salvează, precum: vizibilitate asupra cifrei de afaceri, poți face statistici, vezi statusul vânzărilor, curbele de evoluție și previziuni pe cifra de afaceri. Mai mult, beneficiezi de actualizarea datelor în timp real a stocurilor, vizibilitate a facturilor neîncasate, top produse vândute, plăți scadente, dar și Cash Flow si Profit&Loss.

Așadar, nu mai sta pe gânduri și digitalizează-ți afacerea pentru a beneficia de un management mai bun și mai eficient. 

Sursa foto: Pixabay.com

 
 

Urmărește-ne pe Google News