Asemenea articole sunt creative și generează trafic, însă majoritatea companiilor nu le scriu. Cert este că 9 din 10 companii au sesizat că acest mecanism cu adevărat funcționează. Conform unui studiu elaborat de Buzzsumo and Mantis Research, 56% din creatorii de conținut au declarat că așteptările lor au fost depășite de rezultat și doar 3% din respondenți au fost dezamăgiți. Mai jos vom analiza din ce motiv cercetările sunt atât de eficiente.
Cercetările originale mereu câștigă deoarece:
1. Reprezintă un format nou și unic
Sfaturi, tipsuri, știri, trenduri, Cum să? – toate au fost realizate anterior. Investigațiile sunt ceva nou și rezolvă, pentru specialiștii din marketing, agențiile SEO etc., problema lipsei de originalitate și diversitate a contentului.
2. Îmbunătățește rata de click
LinkedIn Marketing Solutions au demonstrat printr-un studiu că un link către un articol generează cu 162% mai multe impresii și 37% clickuri.
3. Datele pot susține sloganul vânzărilor
Datele calitative sunt o dovadă care poate fi adăugată în articol. De asemenea, pot îmbunătăți rata de conversie.
4. Cercetările cresc impactul brandului
În aceeași ordine de idei, puteți colecta date de contact care ulterior pot fi utilizate în strategii de marketing.
5. Site-ul tău devine sursă primară de informare
Din acest motiv cercetările sunt mai distribuite decât altă formă de content. De aici provine și traficul mare de pe site.
Doar 47% dintre companii utilizează această formă de conținut. Această strategie este mai des întâlnită în afacerile B2B, care se aprofundează în unele aspecte.
5 pași de urmat în crearea cercetărilor în Content Marketing
-
Observă și analizează
Caută modele, formează ipoteze, adună informație și analizează.
- Rezultate din experimente
Testează diferite strategii și crează analize care pot deveni surse de informare pentru audiența ta.
-
Agregarea datelor existente
Atunci când analizezi datele colectate poți descoperi noi metrice interesante care pot fi utilizate în cercetări.
-
Anchete online
Realizează un studiu online. Analizează răspunsurile și publică rezultatul.
Avantaje:
- Rezultatul final poate fi împărtășit cu respondenții.
- Expediază rezultatul persoanelor care ai participat prin email.
- Extinderea masivă este benefică pentru cunoașterea brandului
Orice proiect care presupune extindere cauzează o atenție deosebită asupra brandului tău.
-
Anchete telefonice
Prin acest tip de conținut se ajunge la conexiuni de importante cum ar fi perspectivele de vânzări și factorii de influență. Pentru a realiza asemenea proiect contactează persoane din anumite domenii. De exemplu, află de la directori de marketing despre cele mai mari provocări sociale sau discută cu persoane din IT despre prioritățile echipei din care fac parte.
Chiar dacă facilitează traficul online, acest tip de conținut este relativ dificil de elaborat.
Pentru a reuși în acest domeniu trebuie să:
- Planifici cel puțin un proiect cercetare pe an.
- Cercetezi un subiect necunoscut până acum în nișa ta.
- Împărtășești rezultatul cu audiența ta și publicațiile care scriu despre subiecte asemănătoare.
- Publică ceva cu adevărat original și contribuie cu informații în domeniul tău.