În acest articol vei învăța de ce merită să investești într-un magazin online și care sunt pașii pe care trebuie să-i faci pentru un business de succes.

Iată 5 motive pentru care ar trebui să investești în comerțul electronic:

  • Cumpărăturile online au devenit o rutină în viața multor oameni. Conform studiilor, comerțul electronic va reprezenta 22% din vânzările cu amănuntul la nivel mondial până în 2023. Mai mult, peste 75% dintre oameni cumpără cel puțin o dată pe lună online.
  • Primești credibilitate. În primul rând, a avea un magazin online cu un design adecvat și modern oferă afacerii tale credibilitate. Oamenii pot privi direct produsele sau serviciile pe care le oferi, precum și detalii specifice despre acestea.
  • Ești deschis non stop. Deținerea unui magazin online îți permite să vinzi produse sau servicii clienților 24/7. Nu există restricții geografice sau de timp. Oamenii pot petrece cât de mult timp au nevoie pentru a decide ce să cumpere, precum și să revină la magazinul tău online ori de câte ori este mai convenabil.
  • Ai instrumentele necesare să oferi o experiență unică. Pe baza nevoilor tale de afaceri, poți decide dintr-o varietate de instrumente puternice de optimizare site.
  • 67% dintre mileniali și 56% din generația X preferă să facă cumpărături online. În plus, 45% dintre mileniali au recunoscut că preferă să facă cumpărături online, astfel încât să poată face comparații între produse și prețuri.

Beneficiile unui magazin online vs. magazin offline

Dacă avantajele consumatorilor sunt evidente, merită să menționăm care sunt avantajele tale, ca antreprenor. 

Costuri reduse

Ca orice afacere, și magazinele online au ca obiectiv creșterea vânzărilor și minimizarea investițiilor și costurilor. De exemplu, numărul de angajați scade considerabil iar prețul chiriei este aproape inexistent. 

Nu ai neaparat nevoie de stocuri

Prin metoda Drop Shipping eviți stocurile. Comanda clientului care plasează o comandă pe site-ul tău va fi redirecționată către furnizor. Iar acesta din urmă va livra comanda în numele tău. 

Acțiunile tale sunt măsurabile

Marketingul online îți permite să măsori și să analizezi rezultatele obținute. 

Creare magazin online modern și funcțional

Când îți deschizi un business online, ai nevoie ca magazinul tău să funcționeze în parametri optimi și să genereze vânzări. La fel de importante sunt și actualizările constante ale instrumentelor pe care le folosești sau suportul tehnic pe care îl oferi clienților tăi. Iar toate astea să implice cât mai puțin cod și să fie cât mai simplu de realizat.

Din aceste motive, cele mai cunoscute magazine online sunt create în baza unui CRM – Content Management System. Mai exact, este un sistem de management al conținutului. Acesta te ajută în ceea ce privește adăugarea de conținut nou pe site-ul tău. 

CMS îți permite să gestionezi cu ușurință produse, plăți, comenzi, taxe de transport etc. Pe lângă asta, poți vedea statistici cu numărul de comenzi, valoarea produselor vândute etc. În final, toate aceste aspecte contribuie la dezvoltarea continuă a magazinului tău.

Apropo, știai că motivele principale pentru care clienții pleacă dintr-un magazin online sunt performanța și designul acestuia? Alege să colaborezi cu profesioniști care te vor asigura că magazinul tău online va avea succes.

Optimizare site – cum să faci și de ce este important?

Probabil, când te gândești la optimizare, ai în vedere optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Cu toate astea, mulți dintre cei care-și fac optimizare nu reușesc să apară în prima pagină Google. Să nu mai vorbim de locurile 3, 2 sau 1 de pe prima pagină Google.

3 dintre cele mai frecvente greșeli pe care le poți face în optimizarea magazinului online sunt:

  • Te gândești doar la produsele sau serviciile pe care le comercializezi;
  • Te gândești doar la Google și ai o perspectivă automatizată;
  • Ignori bunele practici de optimizare.

Ce trebuie să faci să eviți aceste greșeli? Cel mai important lucru este să colaborezi cu un profesionist care îți va aduce rezultate remarcabile. Acesta va știi, în funcție de nevoile afacerii tale, cum să te ajute astfel ca tu să obții rezultatele pe care le aștepți.

Un sfat este să te gândești la Google ca la o persoană care îți vizitează site-ul. Acesta își va face o primă impresie și decide dacă continuă vizionarea sau închide pagina. Ce poți să faci ca el să rămână pe pagină?

Un profesionist în optimizare site te va ajuta cu:

  • Viteza de încărcare a magazinului tău online;
  • Design mobile friendly și ușor de parcurs de către vizitator;
  • Generarea de conversii;

Ai grijă de magazinul tău online prin servicii de mentenanță site

Magazinul tău online trebuie să rămână actualizat, securizat și optimizat. 

Pentru funcționarea în parametri normali, un site are nevoie de mentenanță. Adică, de actualizarea constantă a temei și a modulelor instalate. 

Apelând la o persoană cu experiență și de încredere, scapi de griji și te poți concentra la ceea ce contează mai mult pentru tine. Câștigi timp prețios pentru dezvoltarea afacerii, pentru familie sau pentru hobby-uri.

După cum spuneam și la început, magazinele online devin parte necesară din obiectivele business-ului tău. Indiferent dacă comercializezi produse fizice sau servicii, prezența brandului tău în online este absolut necesară. 

Vrei să investești într-un magazin online care să-ți asigure succes? 

Pentru toate serviciile mai sus menționate, fie că este vorba despre crearea magazin online, optimizare sau mentenanță site, apelează la Adi Coscai – freelance web designer din București. Îl găsești la numărul +40761674294 sau pe e-mail, la  contact@adicoscai.com

Urmărește-ne pe Google News