sa se angajeze la Ages Prodexim, firma care se ocupa cu igienizarea vagoanelor. Pe liniile 6, 7, 8 si 9 D garniturile de tren sunt pregatite de drum. Cu galeata intr-o mana si cu carpa in cealalta, muncitorii nu scapa nici un coltisor al vagonului. Angajatii firmei spun ca au fost obligati sa se urce si pe vagoane pentru a le spala. Ei lucreaza la cativa metri de firele prin care trec mii de volti. Riscurile la care se expun spalatorii sunt enorme.
Cu aproape doua saptamani in urma, un tanar de 23 de ani a cazut de pe un vagon si poate ramane infirm pe viata. Accidentul nu a fost adus la cunostinta politistilor si a reprezentantilor de la protectia muncii, iar de la spital, desi starea lui era grava, ranitul a fost transportat la domiciliul sau din Buftea. Sub protectia anonimatului, muncitorii ne-au spus ca nu au carti de munca, salariile nu au mai fost platite de trei luni, iar conditiile de lucru lasa de dorit. „Am spalat si cu acid de baterie diluat. Patronul firmei care a fost inainte nu ne lasa sa urcam pe vagoane”. Am incercat de mai multe ori sa luam legatura cu Aurelia Balota, patroana firmei Ages Prodexim, insa de fiecare data ne-am lovit de refuzul femeii de a vorbi.

 
 

Urmărește-ne pe Google News