Documentul arată faptul că sistemul de transmisie în caz de impact ELT, de la bordul aeronavei a funcţionat. Numai că datele trimise de transmiţător, pe satelit, trebuiau decriptate de Centrul Internaţional de la Moscova, unde este afiliată ROMATSA. Centrul de la Moscova a fost contactat telefonic şi pe e-mail pentru datele privind localizarea avionului prăbuşit, însă nimeni de acolo nu a răspuns.
„Au existat informaţii de le aeronavele de zbor despre emisia staiţiei ELT a aeronavei YRBNP (avionul pilotat de Iovan, n.r.), dar nu a existat o informare de la centrul COSPAS-SARSAT, prin centrul alocat de la Mosoova (MCC), fiind ulterior contactat MCC de către ROMATSA (telefonic şi e-mail), fără niciun rezultat”, se arată în raportul ROMATSA.
În acelaşi raport este prezentat şi întregul film al evenimentelor produse în după-amiaza de luni la nivelul aeronavei.
„- la ora 10.50 : Aeronava YRBNP tip BN2 a depus plan de zbor pentru un zbor IFR cu call-sign RFT111 pentru ruta LRBS-LROD intre orele 13.10-16.10.
– la ora RFT 111 a solicitat ATC Cleranoe (permisiune de decolare):
– la ora 13.38: RFT111 a decolat:
– la ora 14.09 :RFT111 a parasit TMA Bucuresti.
– La ora 14.35: RFT111 a solicitat sectorulul ACC Bucuresti coborârea la FL 100 (10000ft-3050m) din cauza givrajului si a fost infomat ca AMA (inaltimea minima de siguranţă) in zona este de 10500 ft (3.200 de m) si i-a fost transmis QNH in zona cu valoarea de 1006 Hpa.
– ora 14.42: RFT 111 a solicitat coborârea la FL80 (800011-2450m) si a Comunicat ca schimba cu FIC (Flight lnfonnation Center- pe frecventa 129,4)
– la ora: 14.42: RFT 111 a parasit spatiului aerian oontrolat
– la ora 14.45: RFT 111 I se solicita o estima de SIB si intra cu TWR SIB pana la ora 15.18.
– la ora 15.18: nereugind sa contacteze FIC intra cu ACC Bucuresti sector NAPOC pozitie 20 NM outbound SIB cu nivel 85 din cauza de givraj
– la ora 15.27 :este transferat cu sectorul Budop
– lntre orele 15.32-15.33 pilotul a ‘hcercat sa oomunioe mesajele nu au fost inielese”, mai scrie în raport.
Citeşte şi:

 

  • ANDREEA ESCA A PURTAT DOLIU LA ŞTIRI, în semn de respect pentru ADRIAN IOVAN
  • ADRIAN IOVAN, UNUL dintre cei MAI EXPERIMENTAŢI PILOŢI, cu peste 16.000 de ore de zbor şi 38 de ani vechime
  • Se caută vinovaţii! PONTA vrea să ştie ce s-a întâmplat cu aeronava pilotată de Iovan
  • ULTIMELE CUVINTE ale lui ADRIAN IOVAN. Iată CE A SPUS PILOTUL
  • Adrian Iovan ar fi cerut amânarea zborului, după ce s-ar fi identificat probleme tehnice

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 6

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 6

 
 

Urmărește-ne pe Google News