În urma controalelor, RAR a constatat că: ”au fost evidențiate unele cazuri în care nu s-au înregistrat rezultatele inspecțiilor finale care sa demonstreze conformitatea activităților executate cu condițiile tehnice și de calitate pentru reparațiile accidentale… S-a constat existenta în depozite a unor piese care nu sunt omologate sau certificate conform reglementarilor în vigoare din România”, relatează b365.ro.
Sindicaliștii RATB s-au plâns în nenumărate rânduri că starea tehnică a vehiculelor reprezintă un pericol public, pentru că nu au piese de schimb care să le asigure o bună funcţionare în trafic.
”Lipsesc piese, de la becuri, până la uleiuri şi antigel. Un coleg a stat la un moment dat vreo patru -cinci luni fără un vas de expansiune, care costa 300 lei. Şi la sistemele de frânare sunt probleme. Noi am chemat şi RAR-ul, care i-a amendat, prin martie-aprilie, pentru că au găsit anumite anomalii. Ei umblau ca să facă treabă românească, să lege cu sârmă la sistemele de frânare la maşinile astea nemţeşti. Când se intervine la sistemul de frânare trebuie să te încadrezi în anumite standarde. Ei interveneau, dar nu verificau dacă sistemele de frânare sunt în parametri”, a declarat Tudor Florian Ivan, președintele Sindicatului Transportatorilor APT din RATB.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro