DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Războiul dintre Rusia și Ucraina, prezis acum 29 de ani de primul președinte al Ceceniei: „Rusismul e mai rău decât fascismul, nazismul și toate ideologiile”

« Înapoi la articol

Comentarii (19)

Lasacomentariu   •   26.08.2024, 08:29

Ma ingrozesc citind chiar si comentariile. Toate astea inseamna ca WW III a inceput, ca istoria prin urare se repeta, ca nu exista tari mici independente cum noi nu am fost, nu suntem si nu vom fi vreodata. Stau sa ma intreb de ce rusii au cumparat si distrus buna parte din industria metalurgica si nu au luat-o altii gratis si deasemeni, in afara de investitiile militare, la cat se ridica invenstitiile americane in romania. Cocacola....ca ford a tulit-o fac din ro, tara saraca, corupta, parasita chiar si proprii locuitori, un viitor camp de razboi.

dinamo_forever_77   •   24.08.2024, 11:05

Spune-mi un vecin al rusiei care sa-i iubeasca? Unul! Nimeni nu iubeste un popor ***

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

gigiladrea   •   24.08.2024, 11:04

e razboi, multe emotii negative si propaganda antirusa in media; adevarul e mult mai simplu si pragmatic - rusia nu a atacat ucraina si nu si-a manifestat nici o intentie in sensul asta pana la aparitia bazelor de rachete din polonia si romania - impotriva carora a protestat vehement - si apoi a caderii regimul prorus din 2014 si intentiei declarate public a noului regim puternic nationalist de a intra in nato si a instala o a 3 a baza de rachete langa rusia; declaratiile publice din ultimii ani ca o tara are dreptul sa faca ce vrea pe teritoriul ei sunt o mare minciuna - intotdeauna au fost in istorie - juridic poate dar practic vor fi intotdeauna consecinte grave mergand adesea pana la razboi iar recenta instalare de rachete in germania toarna gaz peste foc; tin sa precizez ca nu sunt nici prorus si nici antiamerican asa cum cu siguranta voi fi acuzat doar incerc sa fiu obiectiv si sa-mi pastrez independenta de gandire in afara sabloanelor la moda

    V0lodimirZelenski   •   24.08.2024, 13:08

    gigiladrea   •  24.08.2024, 11:04

    e razboi, multe emotii negative si propaganda antirusa in media; adevarul e mult mai simplu si pragmatic - rusia nu a atacat ucraina si nu si-a manifestat nici o intentie in sensul asta pana la aparitia bazelor de rachete din polonia si romania - impotriva carora a protestat vehement - si apoi a caderii regimul prorus din 2014 si intentiei declarate public a noului regim puternic nationalist de a intra in nato si a instala o a 3 a baza de rachete langa rusia; declaratiile publice din ultimii ani ca o tara are dreptul sa faca ce vrea pe teritoriul ei sunt o mare minciuna - intotdeauna au fost in istorie - juridic poate dar practic vor fi intotdeauna consecinte grave mergand adesea pana la razboi iar recenta instalare de rachete in germania toarna gaz peste foc; tin sa precizez ca nu sunt nici prorus si nici antiamerican asa cum cu siguranta voi fi acuzat doar incerc sa fiu obiectiv si sa-mi pastrez independenta de gandire in afara sabloanelor la moda

    Normal: cum isi permite o tara sa faca ce vrea in interiorul granitelor ei? Asta ruzzia decide. #RuzziaStatTerorist.

Mandpv   •   24.08.2024, 10:54

Da,papagalul asta numit Dudaev, o spune clar, Rusia trebuie faramitata,desfiintata si jefuita!!Margaret Thacher, aa spus-o si ea ,foarte clar, ca i se pare imoral ca o Tara sa dispuna de atatea bogatii si atata teritoriu!In consecinta, hai sa-i faramitam ,si sa ii jefuim!Prostimea nu realizeaza ca lumea occidentala nu mai are de unde fura materii prime, África s-a trezit, la fel Asia,América de sud!Le-a ramas Rusia, unde o vor suje...

    V0lodimirZelenski   •   24.08.2024, 13:09

    Mandpv   •  24.08.2024, 10:54

    Da,papagalul asta numit Dudaev, o spune clar, Rusia trebuie faramitata,desfiintata si jefuita!!Margaret Thacher, aa spus-o si ea ,foarte clar, ca i se pare imoral ca o Tara sa dispuna de atatea bogatii si atata teritoriu!In consecinta, hai sa-i faramitam ,si sa ii jefuim!Prostimea nu realizeaza ca lumea occidentala nu mai are de unde fura materii prime, África s-a trezit, la fel Asia,América de sud!Le-a ramas Rusia, unde o vor suje...

    Dudaev nu a zic niciodata asa ceva. Ruzzia merita faramitata tocmai pentru ca e un pericol la adresa vecinilor.

litovoi   •   24.08.2024, 10:44

Isi mai aduce cineva aminte de Zviad Gamsakhurdia, dar de razboiul din Transnistria? Nationalismul rus e patriotism, nationalismul popoarelor subjugte e fascism. Occidentul i-a tratat mereu cu blandete. Dupa razboiul Crimeei puteau sa scoata macar parte din Polonia si Finlanda de sub cizma ruseasca, dupa razboiul pierdut in fata japoniei occidentalii au intervenit in favoarea rusilor obtinand conditii mai blande de pace, au facut afaceri cu bolsevicii dusmani declarati ai capitalismului si occidentului, americanii au continuat sa-i aprovizioneze cu armament si materiale si dupa ce era clar ca nemtii nu mai puteau invinge pe frontul de est. Prostia si calculele meschine se platesc. Din pacate platesc nevinovatii, popoarele mici si oamenii de rand.

poptct   •   24.08.2024, 08:48

As zice ca se inseala cine crede ca imprialismul rusesc e diferit de cel american, britanic sau chinezesc. Avem de a face cu austriecii si olandezii live. Vi se par mai breji? Noroc ca n-au mai incaput si turcii. Polonezii urmeaza sa arate ce inseamna sa fii sef peste Europa Centrala si de Est Ceva nou e posibil sa vina si din India. Doar trebuie rabdare. Toti se declara uber alles si superiori din nastere, in cautare permanenta de *** Cat despre brutele din Siberia - un youtubber crazy russian sergey cu audienta mica . Ce-i drept a fugit de razboi prin Mongolia, s-a intors in Rusia si primeste donatii de la occidentali. In final, rusismul si-a aratat limitele tocmai in Caucaz. Ingusetia e un exemplu. De cateva ori i-au declarat rezolvati/ exterminati si tot sunt 96% ingusi acolo Cat despre decapitari, rusii au cam luat lectii dela afgani, ceceni

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

manu_one   •   24.08.2024, 07:50

Cata dreptate a avut omul asta! A trait si el "salvarea" Ceceniei de catre Rusia... Si noi romanii stim cel mai bine cum e sa fii "salvat" de fascisti de catre rusi.

Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   24.08.2024, 01:29

Interesant cum toți vecinii Rusiei îi urăsc de moarte, nu? Oare să fie propaganda CIA-ului? Fluorul din apă? Radiațiile 5G? Vaccinarea?Secolele de invazii ruse... a, nu, că astea n-au existat.

    Nirosncs.1980   •   24.08.2024, 10:02

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  24.08.2024, 01:29

    Interesant cum toți vecinii Rusiei îi urăsc de moarte, nu? Oare să fie propaganda CIA-ului? Fluorul din apă? Radiațiile 5G? Vaccinarea?Secolele de invazii ruse... a, nu, că astea n-au existat.

    Nu stiu ce ai mancat ,dar cred ca am inteles de ce te simti sfant....

      V0lodimirZelenski   •   24.08.2024, 13:10

      Nirosncs.1980   •  24.08.2024, 10:02

      Nu stiu ce ai mancat ,dar cred ca am inteles de ce te simti sfant....

      El spune adevarul, sa stii. Trolii de pe aici mananca...

Nelu2024   •   23.08.2024, 18:48

Din pacate toata omenirea este construita pe razboiae ,jafuri si violuri.Vorbiti de americani, englezi sau francezi. Rusi sau turci sau chinezi sau japonezi. Oriunde te uit pe glob vei vedea cate un popor care a atact pe altul.Pana si triburile s-au luptat intre ele sa poata avea o banana in plus de la vecinul de peste deal sau din vale. Ba mai mult ...conducatorii lor ucigasi sunt astazi comemorati, au statui si cantece care -i preslavesc au un loc in istoria acelei tari. Uitati-va la Suleyman, Alexandru cel Mare , sau Napoleon. Ati fost in Viena ? in Budapesta ,in Paris sau Londra?Va aduceti aminte de *** din Africa rapiti si trimisi in toata lumea,de cei puternici si bogati ? Putin si cloaca lui se comporta asa pentru ca cei conducerea Europei -in special- sunt slabi si autosuficienti. Nu se gandesc decat la concediile lor la amante si/sau sotii si atat. Ucraina este departe pentru ei.Poporul rus in marea lui masa .in esenta si spiritului sau nu stiu decat de frica

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

dante69   •   23.08.2024, 16:26

Nu stiu de ce englezii si altii au fost mai blanzi in istorie. Populatii decimate sau stramutate, sclavagism, spoliere de resurse etc etc. Cu ce a fost mai rau razboiul rus din Cecenia decat razboiele coloniale din India, Africa de sud, China, Indochina sau Algeria ale englezilor sau francezilor ? Nu mai vorbim de genocidul populațiilor native de pe continetul American sau Australia. Rusii nu au un teritoriu geografic precis in care sa se retraga la sfarsitul lor istoric ca occidentalii europeni si fiind cu ceva *** fata de acestia incerca sa mai fie ceva.

Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   24.08.2024, 00:55

    dante69   •  23.08.2024, 16:26

    Nu stiu de ce englezii si altii au fost mai blanzi in istorie. Populatii decimate sau stramutate, sclavagism, spoliere de resurse etc etc. Cu ce a fost mai rau razboiul rus din Cecenia decat razboiele coloniale din India, Africa de sud, China, Indochina sau Algeria ale englezilor sau francezilor ? Nu mai vorbim de genocidul populațiilor native de pe continetul American sau Australia. Rusii nu au un teritoriu geografic precis in care sa se retraga la sfarsitul lor istoric ca occidentalii europeni si fiind cu ceva *** fata de acestia incerca sa mai fie ceva.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Diferenţa e că ăia nu o mai fac acum. Bucha nu a fost acum 50, 100 sau 200 de ani. Iar ruşii au demonstart că sunt capabili de un nou Katyn fără probleme. Zilele trecute s-au lăudat cu un cap de ucrainean înfipt în par. Ei şi ISIS...

      Mandpv   •   24.08.2024, 11:00

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  24.08.2024, 00:55

      Diferenţa e că ăia nu o mai fac acum. Bucha nu a fost acum 50, 100 sau 200 de ani. Iar ruşii au demonstart că sunt capabili de un nou Katyn fără probleme. Zilele trecute s-au lăudat cu un cap de ucrainean înfipt în par. Ei şi ISIS...

      ba sarmane, tu esti printre putinii *** care mai cred in facatura regizata de la Buchea..

      Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

        V0lodimirZelenski   •   24.08.2024, 13:11

        Mandpv   •  24.08.2024, 11:00

        ba sarmane, tu esti printre putinii *** care mai cred in facatura regizata de la Buchea..

        Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

        De unde stii ca e facatura? Ca asa au zis ruzii?

    dinamo_forever_77   •   23.08.2024, 18:06

    dante69   •  23.08.2024, 16:26

    Nu stiu de ce englezii si altii au fost mai blanzi in istorie. Populatii decimate sau stramutate, sclavagism, spoliere de resurse etc etc. Cu ce a fost mai rau razboiul rus din Cecenia decat razboiele coloniale din India, Africa de sud, China, Indochina sau Algeria ale englezilor sau francezilor ? Nu mai vorbim de genocidul populațiilor native de pe continetul American sau Australia. Rusii nu au un teritoriu geografic precis in care sa se retraga la sfarsitul lor istoric ca occidentalii europeni si fiind cu ceva *** fata de acestia incerca sa mai fie ceva.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    Diferenta fiind ca ei nu bombardeaza orase intregi, nu au soldati care violeaza in grup, nu ucid daca nu faci ca ei, nu fura.....sunt multe diferente tinere. Apoi, lumea a evoluat. Rusii tot tampitei au ramas.

    paiazze   •   23.08.2024, 17:02

    dante69   •  23.08.2024, 16:26

    Nu stiu de ce englezii si altii au fost mai blanzi in istorie. Populatii decimate sau stramutate, sclavagism, spoliere de resurse etc etc. Cu ce a fost mai rau razboiul rus din Cecenia decat razboiele coloniale din India, Africa de sud, China, Indochina sau Algeria ale englezilor sau francezilor ? Nu mai vorbim de genocidul populațiilor native de pe continetul American sau Australia. Rusii nu au un teritoriu geografic precis in care sa se retraga la sfarsitul lor istoric ca occidentalii europeni si fiind cu ceva *** fata de acestia incerca sa mai fie ceva.

    Acest comentariu a fost moderat pentru: limbaj vulgar sau jignitor.

    @dante - englezii au facut asta pana acum 100 de ani. Se presupune ca omenirea a mai evoluat intre timp. Americanii o fac acum, poate ceva mai "finut", dar macar la ei mai vezi cate un film sau un articol in care se vorbeste si despre cum au ucis oameni nevinovati prin Vietnam sau Irak. Rusii, insa, sunt o natie de betivi si de salbatici. Sigur ca gasesti si oameni normali, dar majoritatea sunt indobitociti. Rusul de rand crede in borsul turnat de la Kremlin si nu-l pune la indoiala nicio clipa. Stiu asta de la oameni cu rude acolo. Americanii isi mai pun intrebari. In plus, soldatul rus de prin fundul Siberiei traieste in Evul Mediu, nu are scoala, educatie, deci nu are cum sa fie decat o bruta.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close