Oficial, acesta ar fi fost închis pentru câteva luni pentru lucrări de modernizare, dar o altă explicație ar fi nemulțumirea omului de afaceri asupra faptului că noua cale ferată ar putea determina relocarea mai multor proiecte imobiliare din zonă, inclusiv investițiile sale, relatează Digisport.
Construcția căii ferate dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni a fost blocată de către miliardarul Ion Țiriac și alți investitori. Țiriac și ceilalți oameni cu afaceri în zonă au obținut în instanță suspendarea lucrărilor de construcție pentru calea ferată care urma să fie gata până la campionatul mondial de fotbal din 2020.
Curtea de Apel București a decis pe 11 octombrie blocarea
lucrărilor, în urma unor cereri înaintate de toți cei vizați de
expropriere. Judecătorii au emis o decizie care trebuie pusă în
aplicare „deîndată” – cu privire la suspendarea lucrărilor-
dar care urmează a se judeca din nou la recurs, pe care ministrul
demis al transporturilor, Răzvan Cuc, a anunțat deja că îl va
înainta.
Chiar și în aceste condiții, Răzvan Cuc se arată încrezător
că linia de cale ferată spre Aeroportul Otopeni va fi gata în mai
2020.