„Îmi cer scuze că pasagerii au stat câteva ore în frig. E o zonă greu accesibilă. Nu sunt abandonați, sunt în oraș, într-o gară. Nu sunt abandonați în câmp, ci sunt într-o gară. Nu sunt în câmp, ci într-o zonă de munte, că în câmp nu sunt copaci. Copacii au căzut pe liniile de tensiune. Garnitura s-a pus în mișcare. Mi-aș da și eu demisia, dacă aș avea bani ca să elimin măcar 30% din probleme. Noi nu avem bani pentru a pune combustibil în drujbe ca să tăiem copacii care cad pe linii”, a declarat Lucian Șova, la Antena 3.
Aproape 400 de persoane erau blocate duminică dimineață în trenuri în vestul țării, aflat sub cod portocaliu de ninsori și viscol.
Circulaţia feroviară pe magistrala 900 este întreruptă între staţiile CF Topleţ şi Valea Cernei, în judeţul Caraş-Severin, după ce mai multe crengi de copac au căzut peste firul de înaltă tensiune şi l-au rupt. Trenul IR 1696, care se deplasa pe relaţia Timişoara – Bucureşti (aproximativ 200 de călători) staţionează în linie curentă.
De asemenea, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, este oprită circulaţia feroviară pe magistrala 200, între staţiile CF Vărădia şi Zam, în judeţul Arad. Din acest motiv, două trenuri şi-au întrerupt deplasarea. Trenul IR 473-2, care se deplasează pe relaţia Curtici – Bucureşti (aproximativ 60 de călători) staţionează aproape de staţia CF Vărădia (județul Caraș-Severin).
Trenul IR 472-1, care se deplasează pe relaţia Bucureşti – Budapesta (aproximativ 100 de călători) este oprit în staţia CF Zam (județul Arad).
În Gara de Nord, trenurile care trebuie să ajungă în București din vestul țării au întârzieri de peste 500 de minute.
Citește și:
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro